Blade87 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ingen som vet nån sida där man kan översätta hela texter, inte bara enstaka ord från engelska till svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Sånna saker fungerar ofta skitdåligt. Det är ju ord som betyder andra saker i olika sammanhang osv. Tyvärr kommer jag inte ihåg någon sån där sak nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Www.babylon.com ladda ner programmet och ett svensk-engelskt lexikon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Here ye' go. Jäklans bra sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vad Blade87 sökte var något liknande BabelFish. Lexin översätter bara enstaka ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vad Blade87 sökte var något liknande BabelFish. Lexin översätter bara enstaka ord. Meh, fuck the Fish. Jävla n00bprogram. Lexin är 'da shizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Meh, fuck the Fish. Jävla n00bprogram. Lexin är 'da shizzle. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ö-vik's komuns offeciella skol hemmsida Grand = Hittade inte grov, bara massa annat Theft = Stöld Auto = (Sne översättning, substantiv) Bil Altså kan inte GTA (Grand Theft Auto betyda Grov Bil Stöld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Finns det ingen för hela meningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ö-vik's komuns offeciella skol hemmsida Grand = Hittade inte grov, bara massa annat Theft = Stöld Auto = (Sne översättning, substantiv) Bil Altså kan inte GTA (Grand Theft Auto betyda Grov Bil Stöld "Stor bilstöld" kan man översätta det till, även "grov" om man har lust. Oroa dig inte, jag kan mina grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ö-vik's komuns offeciella skol hemmsida Grand = Hittade inte grov, bara massa annat Theft = Stöld Auto = (Sne översättning, substantiv) Bil Altså kan inte GTA (Grand Theft Auto betyda Grov Bil Stöld Grand = Stordådig Det vet jag eftersom jag har MVG i Engelska och säger man emot mig kommer dom små arga marsianerna med rymdskeppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Grand = Stordådig Det vet jag eftersom jag har MVG i Engelska och säger man emot mig kommer dom små arga marsianerna med rymdskeppet. Du måste ha en lärare som går på socker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Grand = Stordådig Det vet jag eftersom jag har MVG i Engelska och säger man emot mig kommer dom små arga marsianerna med rymdskeppet. Kul att du har MVG i Engelska men vem säger att du har rätt för de? Du kan ju tex ha fjäskat till dig det. Jag har bara G men vet ändå att jag är bättre än vissa som har VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 "Stor bilstöld" kan man översätta det till, även "grov" om man har lust. Oroa dig inte, jag kan mina grejer. Ja för helvete, det officiella "namnet" för det brottet är grov bilstöld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Systran.com fett bra sida, där kan du översätta från engelska-svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Är det någon som vet var man kan översätta till tyska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Ö-vik's komuns offeciella skol hemmsida Grand = Hittade inte grov, bara massa annat Theft = Stöld Auto = (Sne översättning, substantiv) Bil Altså kan inte GTA (Grand Theft Auto betyda Grov Bil Stöld 1. grand [grænd] adj. stor, ståtlig; förnäm, grand [piano] flygel, grand larceny am. eng. grov stöld, grand theft grov stöld, grand total slutsumma theft [(eft] subst. stöld auto ['c:tgu] subst. vard. (förk. för automobile), auto repair bilverkstad, auto shade löstagbart solskydd för vindruta, the Auto State beteckn. för staten Michigan NE skvertyg 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Www.babylon.com ladda ner programmet och ett svensk-engelskt lexikon. Hmm ville testa engelska till kinesiska men det funkar inte att starta programmet kommer bara upp errorruta när jag försöker starta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts