Sikorka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ifall ni gömmer er bakom "låsta portar", eller brandvägg etc. brukar det ta mellan 5 - 10 minuter innan servern kommer igenom. I alla fall när jag skapar server till betatester i HL2DM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Kan man stänga av de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Kan man stänga av de? Ja, först den här datorn, sen mina nätverksplatser, sen "Visa mina nätverks platser" sen egenskaper på nån av dom, sen advancerad, sen prickar du av allt. Det kanske inte funkar om man använder en hub. Då får Mord0r skapa.. Redigerad 14 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Ok, den var redan avstängd EDIT: har du msn? så vi kan snacka där istället Redigerad 14 januari, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ok, den var redan avstängd Har du en router för det kan vara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Har du en router för det kan vara den. Den BV:n är avstängd tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ok, den var redan avstängd EDIT: har du msn? så vi kan snacka där istället BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS! (bokstav) adam.rorling@chello.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nån som vill ira nu? Har inget att göra... Er server... Men jag vill inte lira med Arvid, han äger sönder en...!! Skojade bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nån som vill ira nu? Har inget att göra... Er server... Men jag vill inte lira med Arvid, han äger sönder en...!! Skojade bara... Det går inte att joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det går inte att joina Vaa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Någon som vill spela nu eller senare idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag ska bara tanka skiten vill inte funka .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Jag vill.. Hade skiv versionen förut, kanske var darför det inte funkade. Redigerad 15 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) 'kan man inte se alla sevrar på en gång? EDIT. xtreem, gå in på din Serie tropic! Redigerad 15 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 'kan man inte se alla sevrar på en gång? Tror inte det... Skicka din msn... SÅ snackar vi mer där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Gå in på min profil så ser du den där..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Varför kan inte jag ladda ner det?!! Är det inte den där sidan på gtasajten.com:s nyheter där man måste skriva in namn, adress m.m? Vad ska man skriva i "state" och "zip"? Finns ju inget sånt i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts