iceman Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Är det någon som har hittat något biljardbord där man kan spela för mer en 1000$ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Är det någon som har hittat något biljardbord där man kan spela för mer en 1000$ ? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nix pix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det finns inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Är det någon som har hittat något biljardbord där man kan spela för mer en 1000$ ? Man höjer sina skills hela tiden bla på biljard så senare får man mer att spela för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Man höjer sina skills hela tiden bla på biljard så senare får man mer att spela för Nej, det funkar inte på biljard. Vafan kolla innan du säger någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nej, det funkar inte på biljard. Vafan kolla innan du säger någonting. Jag har kollat och Gambling skillet höjdes när jag spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har kollat och Gambling skillet höjdes när jag spelade Ja, men det betyder inte att man kan satsa mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Man kan tjäna mer på Blackjack, 1,000,000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ja, men det betyder inte att man kan satsa mer pengar. Jo det är de det gör, annars skulle de inte finnas Gambling skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Men det är ingen som har spelat för mer en 1000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jo det är de det gör, annars skulle de inte finnas Gambling skill Jag har ganska hög gambling skill och inte har mina insatser höjts på biljard. GAMBLING är tex. vadslagning och kortspel. Biljard skulle nog inte många klassa som gambling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det är synd att man inte kan spela om mer för det är asball med biljard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag har ganska hög gambling skill och inte har mina insatser höjts på biljard. GAMBLING är tex. vadslagning och kortspel. Biljard skulle nog inte många klassa som gambling. Man slår ju vad om vem som vinner. Alltså är det gambling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Lets clear this out. man kan bara spela för max 1000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts