Matte_91 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Har dejtat henne nu! Vet att hon innte bor i skolan men fråga vilka tider hon vad där alltså!!!!... Ajja men men alltså nu vill hon inte dejta längre för dåligt stil eller nått vad ska ja göra nu då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Har dejtat henne nu! Vet att hon innte bor i skolan men fråga vilka tider hon vad där alltså!!!!... Ajja men men alltså nu vill hon inte dejta längre för dåligt stil eller nått vad ska ja göra nu då ?? Du behöver inte dejta henne. Men om hon inte vill dejta så skaffa snyggare kläder och en snygg bil. Träna musklerna tror jag att man måste också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Du behöver inte dejta henne. Men om hon inte vill dejta så skaffa snyggare kläder och en snygg bil. Träna musklerna tror jag att man måste också. Oki doki tack ... Hmm hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag komemr aldrig till LV varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag komemr aldrig till LV varför ? För att du inte har klarat alla uppdragen i SF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Asså nu blir jag lite förvirrad...jag har jobbat för jizzie.är på uppdraget när man ska döda den journalisten som åker tåg till market station typ...måste man hålla på att klara bilskolan och göra courieruppdragen för att komma till LV eller inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Asså nu blir jag lite förvirrad...jag har jobbat för jizzie.är på uppdraget när man ska döda den journalisten som åker tåg till market station typ...måste man hålla på att klara bilskolan och göra courieruppdragen för att komma till LV eller inte ? Bilskolan? Ja. Courier? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 För att du inte har klarat alla uppdragen i SF! Men vad kan vara kvar då? Har gjort Wuzzies, Zeroes, Cesars, ehh dom fösrta när man komemr dit o alltt ?+ Vad mera kvar då ? :S ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nån som kan woozie uppdraget när man ska simma undervattnet går ej står uned practice under water hur ska ja göra för kunna göra uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nån som kan woozie uppdraget när man ska simma undervattnet går ej står uned practice under water hur ska ja göra för kunna göra uppdraget Träna lungkapacitet genom att simma mycket under vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hmm vad kan det vara kvar då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Läs detta, och kolla att du gjort alla uppdragen här. Möjlig spoiler för dem som inte kommit till San Fierro ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Läs detta, och kolla att du gjort alla uppdragen här. Möjlig spoiler för dem som inte kommit till San Fierro ännu. Vadå spoiler ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts