Jump to content

Hittar inga uppdrag längre :S

Share

Recommended Posts

Du behöver inte lämna några bilar alls för expot för att komma vidare. jag började med det när jag kom till LV.

Har du klarat wang cars (uppdragen med Cesar)?? om du inte har gjort det så ska du klara bilskolan först. det spelar ingen roll om du får alla brons eller alla guld. när du har klarat bilskolan så kan du köpa wang cars för någonting mellan 60000$-100000$. när du har klarat alla dom uppdragen så ringer en snubbe och då har du låst upp LV :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte lämna några bilar alls för expot för att komma vidare. jag började med det när jag kom till LV.

Har du klarat wang cars (uppdragen med Cesar)?? om du inte har gjort det så ska du klara bilskolan först. det spelar ingen roll om du får alla brons eller alla guld. när du har klarat bilskolan så kan du köpa wang cars för någonting mellan 60000$-100000$. när du har klarat alla dom uppdragen så ringer en snubbe och då har du låst upp LV ^_^ .

Man behöver inte klara bilskolan eller köpa wang cars. Jag klarade bilskolan efter att jag hade klarat storyn.

Och till alla andra:

Om ni lyssnar på vad de säger i alla cutscenes så slipper ni fråga för fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor