suomi_matte Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Tja! Har klarat av Z uppdragen op San fierro som borede vara dom sista fast kommer inga nya uoppdrag :S Alltså Hmm Måste jag lämna dom 2 sista bilarna till båten vart man sen kan köpa och lämna in där så att man får pengar är det ett uppdrag typ eller :S ??? Snälla hjälp ? + Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det borde finnas ett W eller ett ? på kartan. Titta om du hittar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Kolla på kartan i menyn, så hittar du nog något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Oki doki ska kolla då ... Om jag hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hittar inte och jag kan inte köpa hus i las ventura än :S ... MEn ska man göra transporting sakerna :S ??? :D:P:P:P:D:P.... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Har du varigt ute med hon från bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Har du varigt ute med hon från bilskolan? Nej det har jag inte ska väll kolla ska jag bara gå till bilskolan då eller ? Tack för hjälpen Iceman ska kolla när jag hinner det ... Ajja tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du behöver inte lämna några bilar alls för expot för att komma vidare. jag började med det när jag kom till LV. Har du klarat wang cars (uppdragen med Cesar)?? om du inte har gjort det så ska du klara bilskolan först. det spelar ingen roll om du får alla brons eller alla guld. när du har klarat bilskolan så kan du köpa wang cars för någonting mellan 60000$-100000$. när du har klarat alla dom uppdragen så ringer en snubbe och då har du låst upp LV . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) OKi doki... Men vart kan man köopa det hä stället då ? Ligger det i San fierro? då, då ? Eller nån annanstans ? Har du nån karta över det stället ? ? ... Kanske redan har köpt det :S ? Redigerad 14 januari, 2005 av suomi_matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Måste man göra courir uppdragen alla när dom ringer och att man sen skaliksom åka efter dom o sen ta pengarna när dom ringer på måndagar o fredagar eller tisdagar o Söndagar ? :S ... Hoppas ni förstod nått hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) OKi doki... Men vart kan man köopa det hä stället då ? Ligger det i San fierro? då, då ? Eller nån annanstans ? Har du nån karta över det stället ? ? ... Kanske redan har köpt det :S ? Röd prick=wang cars blå prick=körskolan Redigerad 14 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hmm dom dära ställerna har jag ju redan :S Hmm hmm... >Alltså måste man göra courir uppdragen när dom ringer ? Eller måste man klara av racen ?? ... där på bil stället ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men du ska göra ett uppdrag vid CJ's garage, fatta!!! Jag har för mig det är ett uppdrag där man ska smyga sig in hos jizzy sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ja men det finns ju inga sånna uppdrags saker där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hmm men hur dejtar man den dära bilskola lärarn ? Nån som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Du ska var tjock tror jag.. men lyssna på vad hon säger när du går in till henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men när jag går nu till bilskolan *som jag klarat av redan* finns hon inte där ? Helt tomt när man går in? Hmm :S ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Men alltså man ska ju kunna dejta henne på bilskolan? ;Men vilka tider grukar hon vara där då, då ?? Nån som vet det kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GZiP Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hon bor inte på bilskolan, utan i andra änden av stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Du behöver inte lämna några bilar alls för expot för att komma vidare. jag började med det när jag kom till LV. Har du klarat wang cars (uppdragen med Cesar)?? om du inte har gjort det så ska du klara bilskolan först. det spelar ingen roll om du får alla brons eller alla guld. när du har klarat bilskolan så kan du köpa wang cars för någonting mellan 60000$-100000$. när du har klarat alla dom uppdragen så ringer en snubbe och då har du låst upp LV . Man behöver inte klara bilskolan eller köpa wang cars. Jag klarade bilskolan efter att jag hade klarat storyn. Och till alla andra: Om ni lyssnar på vad de säger i alla cutscenes så slipper ni fråga för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts