axel Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Har äntligen fått tummen ur o fortsatt på mitt 142:a-inspirerade projekt..lägger upp en screen på bilens exteriör så ni har nått å längta efter... Redigerad 14 januari, 2005 av axel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Woow! Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ser ut lite som en Opel Manta, riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Snygg som F*N ! Redigerad 14 januari, 2005 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Riktigt snygg! ser mer ut som en 240 dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 NICE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Riktigt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om man kollar på fronter ser man direkt att det är mer likt en 142:a än en 240....240:ns lysen lutar, medans 140 har runda som står upprätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 240in har faktist oxå runda lampor.....eller har du inte sett nån av dom snygga 240ina? alltså 75-76 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tycker huven är lite lång men annrs sjyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tyckte den var skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om man kollar på fronter ser man direkt att det är mer likt en 142:a än en 240....240:ns lysen lutar, medans 140 har runda som står upprätt... Daaa lysen är ju inet svårt att byta om man skulle känna för det, jag menade formen på bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Jaja, sluta kvida nu..det är grundat på en 142:a iaf, o d e jag som byggt bilen från pappret till spelet....den är nu nästan färdig, har lite småfix kvar med nån dummy, o lite texturer....BTW, jag behöver en RATT! ngn som har en snygg en liggandes? Redigerad 18 januari, 2005 av axel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Skulle även tillägga att fälgarna inte ser ut sådär, det är bara som det ser ut....håller på å fixa d nu, releease denna vecka om ni har tur....exclusive for Gtamods.com...hehe NGN som vet var man skall lägga extra_dummyn i hieraki-browsern....jag ser både extraobjektet, dummyn o ngra andra dummysar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Extra grejerna ska inte ha egen dummy utan bara ligga under chassis_dummy som tex. extra1 har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Riktigt snygg bil hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 20 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Allting VAR fixat o klart, bilen färdig osv, förutom att ratten saknades. Så jag ritade in en ratt, som jag la ihop med chassis_hi och sedan konverterade jag den till .dff o la in i GTA. Resultat: Bilen laddas ALDRIG. måste blitt nått fel på gta eller ngt liknande, för även om jag lägger in den verisionen som fungerade så fungerar det ändå inte.....någon som vet eller tror sig veta vad som hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 21 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Laddar upp den på gtamods.com nu, o den funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Kan inte dom där j*vla volvona komma snart.. ? har ju längtat till en svensk volvo... (gjord av svensk moddare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts