Mathias Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 888 visst var det bra låtar i VC men inte så mycket bättre Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Bar-keys - Dobeedoo dobeedoo da-da-da *plinka plinka* dobeedoo da-da-da! hey nanana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 "Horse with no name" eller vad den heter. Fan vilken känsla! Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
888 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Qouad_Gta: Smaken e som baken, , VC låtarna var grymt bättre, kan bero på att jag gärna inte lyssnar på RAP. Hare bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hmmm é det ngn som vet vilken dendär ``Plush´´-låten är.. jag é lite osäker nu ehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det finns bara två låtar som man man tänker yes äntligen lite cruising musik och det är Guns n Roses-Welcome to the jungle & Ozzy Osbourne- Hellraiser och faktiskt en skön reagge! som jag inte brukat lyssna på Max Romeo-Chase the devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det finns bara två låtar som man man tänker yes äntligen lite cruising musik och det är Guns n Roses-Welcome to the jungle & Ozzy Osbourne- Hellraiser och faktiskt en skön reagge! som jag inte brukat lyssna på Max Romeo-Chase the devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas__90 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag tycker: All my exes live in texas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chuckyyy Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 L7 - Pretend We're Dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag tycker att Rod Stewart - Young Turks är bäst! Och den spelas på K-DST. Men innan har det konstigt nog varit första låten i spelen(GTA3 och VC)som jag tycker är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ozzy Osbourne - Hellraiser ! Så klart!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shabazz Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 BILLY IDOL - WHITE WEDDING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 § All my exes live in Texas § Horse with no name Den sistnämda är bäst av dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Billy Idol - White Wedding George strait - All my exes live in texas Guns n' Roses - Welcome to the jungle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 George strait - All my exes live in texas är skön o lyssna på när man e ute på landet....sen e de en låt som ttyp går "down the drain" eller nått vet ej va den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 George strait - All my exes live in texas är skön o lyssna på när man e ute på landet....sen e de en låt som ttyp går "down the drain" eller nått vet ej va den heter Heter han inte Whitey Shafer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Heter han inte Whitey Shafer Ja vet inte såg bara att alla andra skrev George strait så då gjorde ja me de...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vet inte vad den heter men det är typ en hund som skäller i början av låten och låten är rättså livlig och det är en ung man som sjunger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 1.Billy Idol - White Wedding 2.Ozzy-Hellraiser 3.Guns n' roses-Welcome to the jungle 4.Eddie money-Two tickets to paradise 5. Living colour-Cult of personality Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Slick Rick - Childrens story Guns n Roses - Welcome to the jungle America - Horse with no name nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts