ZcruweN Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Själv tycker jag Guns N Roses-Welcome to the jungle är bäst!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hubuggah! Finns en truddelijon sånahär trådar. Jane's Addiction - Been Caught Stealing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Av ett hängivet Guns N Roses fan så väljer jag Welcome to the jungle...Mother är oxo fin:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jerry Reed - Amos Moses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag vet inte vilken låt som är bäst men jag lyssnar alltid på RadioX eller K-Dst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ozzy Osbourne - Hellraiser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) All my exes live in texas finns det en bättre låt!?!?!? K Rose äger men om man tar den bästa "seriösa" låten är det nog welcome to the jungle, den passar så jävla bra in men det är så mycket bra musik att det är svårt att väla Edit: tror ändå RATM med killing in the name of är bäst,ratm äger Redigerad 14 januari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 All my exes live in texas finns det en bättre låt!?!?!? K Rose äger men om man tar den bästa "seriösa" låten är det nog welcome to the jungle, den passar så jävla bra in men det är så mycket bra musik att det är svårt att väla Håller med till 99,9% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Själv tycker jag Guns N Roses-Welcome to the jungle är bäst!!!!!!!!!!! Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Snoop Doggy Dogg & Dr. Dre - Nuthin but a G' Thang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Plush på Radio X måste vara överlägset bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 K rose är bäst och med mest seriöst låtutbud resten låter pajjas. och jag tror att Merry Beth är en svart änka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 De flesta på RLS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Janes Addiction - Been Caught Stealin' Aaas braa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 All my exes live in Texas! eller I've been to the desert on a horse with no name! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Introlåten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Mother på Radio X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Av ett hängivet Guns N Roses fan så väljer jag Welcome to the jungle...Mother är oxo fin:) W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Av någon alledning lyssar jag abra på k rose, jag gilar inte musik men lyssar enbart på k rose. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Danzig - mother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts