Patrik Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tack tack. Ser inte delfinen, men SKITSNYGGT!. tycker dock du borde fortsätta med att färglägga din alster. Delfinens fena sitter där på ryggen, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) En människa ihopblandad med en bläckfisk och en delfin. Snygg , *GONE* Redigerad 29 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Snygg , Vilket program använder du eller ritar du för hand? Men lol, en sida bakåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men lol, en sida bakåt? HAN ska svara eller har han sagt de längre bak? Aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 HAN ska svara eller har han sagt de längre bak? Aja Det är photoshop med tablet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Det är photoshop med tablet. Patrik + Photoshop + Tablet is the shit! Mycket fina bilder! *Startar själv Photoshop för att konkurera* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Mamma! is it real? http://img220.imageshack.us/img220/3578/kugglacopy6bt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Mamma! is it real? *bild* Kommer inte kunna sova inatt Redigerad 30 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Mamma! is it real? *bild* Hur gör ni sånna? ni kan knappast sitta å måla.. Redigerad 30 april, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hur gör ni sånna? ni kan knappast sitta å måla.. Målar gör vi/jag ja med musen, det stämmer fint Sen finns det "tablet" = man ritar på nån tryckkänslig skärm (tror jag) som andra använder (Patrik t.ex.) Jag funserar på att göra en Guide och släng upp på hemsidan där jag har en mass bilder som jag ritat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Målar gör vi/jag ja med musen, det stämmer fint Sen finns det "tablet" = man ritar på nån tryckkänslig skärm (tror jag) som andra använder (Patrik t.ex.) Jag funserar på att göra en Guide och släng upp på hemsidan där jag har en mass bilder som jag ritat... Hm.. okaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Målar gör vi/jag ja med musen, det stämmer fint Sen finns det "tablet" = man ritar på nån tryckkänslig skärm (tror jag) som andra använder (Patrik t.ex.) Jag funserar på att göra en Guide och släng upp på hemsidan där jag har en mass bilder som jag ritat... Länk till din hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Denna antar jag Står i hans profil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Denna antar jag Står i hans profil Ajjemen, där ligger kråkan också som ni ser =) -Ni behöver inte vara rädda... han har redan ätit http://img47.imageshack.us/img47/336/igelkottscopy9zl.jpg Det här är allt som blev kvar... http://img47.imageshack.us/img47/4737/doskallecopy3kr.jpg Redigerad 1 maj, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Nice, Foo. Återskapade old god i mitt program: Redigerad 1 maj, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vad tycks? Ser ni inte ansiktet i bilden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ser ni inte ansiktet i bilden ? Haha, tog du min sign äntligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ser ni inte ansiktet i bilden ? Haha, nu när du säger det så. Men bilden var så mörk, såg bara grönt först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har släppt en ny platta på Rockstar game, det innebär att ni är tvingade att titta på omslaget Gissa vilken låt det är parodi på den här gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Testade lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts