Siana Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Två omslag till mina skivor i Rockstar game (tidigare nämd i tråden med länk) Breaker: http://i57.photobucket.com/albums/g238/Val...all/Breaker.jpg NTN (parodi på TNT för dom som undrar): http://i57.photobucket.com/albums/g238/Valle-Ball/NTN.jpg Paint 4ever Vad går egentligen det där spelet ut på, och hur fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vad går egentligen det där spelet ut på, och hur fungerar det? Som sagt, kolla tillbaks några sidor och du hittar en länk.... eller föresten, jag är snäll idag: The rockstar game. Du måste regga dig för att spela men när du gjort det är det kul, du får lite poäng, och poäng är lika med tid, du kan öva upp din skicklighet med instrument, skriva låtar (aja, du "döper" en färdigskrivd text), släppa album och singlar, gå på turne med mera, du kan lägga till bandmedlemmar, hitta på ett kul namn till ditt namn, gärna logga. Sen kan du som jag har gjort göra skivomslag till dina album (eller singlar, whatever), Du kan söka efter andra band också (Hew är också medlem på Rockstar game ), spelet är helt textbaserat men när man lärt sig är det skitkul, smådetaljer ar att poäng som sagt är tid, därmed är det begränsat vad du kan göra, du får 7 poäng var 3:e timme, att skriva en låt kostar 15 poäng, ett gig kostar 7 poäng m.m, i början kan du bara spela i en världsdel, men om du har 1.000.000 på kontot och 25 i popularitet kan du köpa rättigheter att spela och släppa skivor i andra världsdelar. aja, nog med offtopic. Kolla länken om du är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Som sagt, kolla tillbaks några sidor och du hittar en länk.... eller föresten, jag är snäll idag: The rockstar game. Du måste regga dig för att spela men när du gjort det är det kul, du får lite poäng, och poäng är lika med tid, du kan öva upp din skicklighet med instrument, skriva låtar (aja, du "döper" en färdigskrivd text), släppa album och singlar, gå på turne med mera, du kan lägga till bandmedlemmar, hitta på ett kul namn till ditt namn, gärna logga. Sen kan du som jag har gjort göra skivomslag till dina album (eller singlar, whatever), Du kan söka efter andra band också (Hew är också medlem på Rockstar game ), spelet är helt textbaserat men när man lärt sig är det skitkul, smådetaljer ar att poäng som sagt är tid, därmed är det begränsat vad du kan göra, du får 7 poäng var 3:e timme, att skriva en låt kostar 15 poäng, ett gig kostar 7 poäng m.m, i början kan du bara spela i en världsdel, men om du har 1.000.000 på kontot och 25 i popularitet kan du köpa rättigheter att spela och släppa skivor i andra världsdelar. aja, nog med offtopic. Kolla länken om du är intresserad Yay, fast jag har inte varit inne på ett tag nu Aja, får väl dra in nån gång och pumpa massor av nya låtar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Yay, fast jag har inte varit inne på ett tag nu Aja, får väl dra in nån gång och pumpa massor av nya låtar och sånt Har skickat ett meddelande till dig på RG kolla de vettja Mitt nya singelomslag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 > old god < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 > old god < Snygg som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Snygg som vanligt. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kom igen, posta lite. En krokodil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kom igen, posta lite. En krokodil: Krokidiler ser inte ut så!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Krokidiler ser inte ut så!!! Det är Patrick som målat!! då kan vad som helst se ut hur som helst Snyggt Patrik.. Stavfel FTW! Redigerad 28 april, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 > old god < SNyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Patrik, vilket program andvänder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Trodde det var en liten bäbis elefant BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Patrik, vilket program andvänder du? HAN RItar nog för hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 HAN RItar nog för hand I Photshop med en såndär tablett eller vade det kallas så man målar med en penna istället för musen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 I Photshop med en såndär tablett eller vade det kallas så man målar med en penna istället för musen... Okej , då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 En människa ihopblandad med en bläckfisk och en delfin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 En människa ihopblandad med en bläckfisk och en delfin. Svinigt fin! Mer sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 En människa ihopblandad med en bläckfisk och en delfin. Nice, snyggast på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ser inte delfinen, men SKITSNYGGT!. tycker dock du borde fortsätta med att färglägga din alster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts