Foo Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Han e lite blyg bara... http://img224.imageshack.us/img224/7110/bhuhu0br.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Fiiiin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vad tycks? ?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vad tycks? Otroligt snyggt för att vara grönt kladd mot svart bakgrund. Seriöst grabben, vad har du rökt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Någon som kan göra fina bilder på tärningar åt mig? Behöver dom till ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Otroligt snyggt för att vara grönt kladd mot svart bakgrund. Seriöst grabben, vad har du rökt? Hash. Nej men det är fint grönt kladd. Och för er som inte fattade. DET VAR ETT SKÄMT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Och för er som inte fattade. DET VAR ETT SKÄMT JAHA! Haha.. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA! ... haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Hash. Nej men det är fint grönt kladd. Och för er som inte fattade. DET VAR ETT SKÄMT Du menar att du försökte rita lika fina bilder som Partrik men sen när du fattade att det inte var ens nära så var det helt plötsligt ett skämt. Eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Denne man är stolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Du menar att du försökte rita lika fina bilder som Partrik men sen när du fattade att det inte var ens nära så var det helt plötsligt ett skämt. Eller vad? E jag kladdade lite. sen bara sparade jag och lade ut den på skoj. Svårt att fatta.? Eller Kan du kanske inte fatta du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 E jag kladdade lite. sen bara sparade jag och lade ut den på skoj. Svårt att fatta.? Eller Kan du kanske inte fatta du. Sinne för humor där, grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Sinne för humor där, grabben. Men, sluta nu... Om han har gjort en bild på skojj eller inte, så får han väl göra det... När jag började med Photoshop var mina bilder redigt kassa gämfört med nu, men jag la ut den ändå, stolt som jag var för mina dåvarande skickligheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Men, sluta nu... Om han har gjort en bild på skojj eller inte, så får han väl göra det... När jag började med Photoshop var mina bilder redigt kassa gämfört med nu, men jag la ut den ändå, stolt som jag var för mina dåvarande skickligheter... Ja men den där bilden föreställde ju inte ens något.. Eller jo, grönt kladd.... Redigerad 19 april, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Denna bilden gjorde jag till en persons farsa på skoj... Tycker den är ganska tuff ^^ http://img207.imageshack.us/img207/1599/jonny2uu.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Denna bilden gjorde jag till en persons farsa på skoj... Tycker den är ganska tuff ^^ Vems far? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Vems far? Steffis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Tecknade av Micka på kursen. Blev sisådär. Ska nog putsa klart sen. Låret blev lite överdimensionerat. Redigerad 19 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Tecknade av Micka på kursen. Blev sisådär. Ska nog putsa klart sen. Låret blev lite överdimensionerat. Nice, du har verkligen blivit bättrre sän du kom hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Steffis Till den kaggen har det nog gått åt en jävla massa liter mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts