Wallemart Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Dammade av det här gammla programet (som nyligen kommit i ny version) http://www.vandalsquad.com/img/graffiti/2006/04/14/wag_173136_2006-04-14_2886.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Något säger mig att det där programmet som nydligen fått ny version inte är paint? dvs. att du ska posta i bildbehandlings tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Något säger mig att det där programmet som nydligen fått ny version inte är paint? dvs. att du ska posta i bildbehandlings tråden. Suck... Det är HELT handritat, Alltså duger den här tråden alldeles utmärkt. Artpad är ju tillåtet rigth? EDIT: eller alltså, själva vagnen är inte handritad... men själva målningen är det och det är den jag vill visa. Redigerad 14 april, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Suck... Det är HELT handritat, Alltså duger den här tråden alldeles utmärkt. Artpad är ju tillåtet rigth? Jag bara tänkte på att någon typ 3 posts ovan inte fick posta sin photoshop bild här. Men jag vet inte? snygg bild i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Photoshop är ju mest att lägga till effekter och sånt, det här är enbart handmålat i ett program (som dock inte är paint) och alltså en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jag bara tänkte på att någon typ 3 posts ovan inte fick posta sin photoshop bild här. Men jag vet inte? snygg bild i vilket fall. Du har helt enkelt otroligt fel. Sådärja - avklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Du har helt enkelt otroligt fel. Sådärja - avklarat. Nej? jag fattade bara meningen med tråden lite fel. ...vad sugen man blir på att måla något när man kollar på alla bilder, men lika snabbt kommer man på att man inte kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Nej? jag fattade bara meningen med tråden lite fel. ...vad sugen man blir på att måla något när man kollar på alla bilder, men lika snabbt kommer man på att man inte kan Vandalsquad -> "Paint Offline" -> "PC (5mb)" -> Tanka och instalera -> PM.a mig med din MSN så får du lite "quick-start" hälp. Redigerad 14 april, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Vandalsquad -> "Paint Offline" -> "PC (5mb)" -> Tanka och instalera -> PM.a mig med din MSN så får du lite "quick-start" hälp. Gäller detta mig också? Pm:ar dig med min MSN om jag behöver hjälp Edit:Du har ett Pm Redigerad 14 april, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Gäller detta mig också? Pm:ar dig med min MSN om jag behöver hjälp Edit:Du har ett Pm Det gäller alla, men din msn stämde inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Det gäller alla, men din msn stämde inte. Oj,gjorde den inte, måste hastat på... Chilli_13GG@hotmail.com Det ska va rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har en del frågor, så adda mig med. half_life99@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Nattens "Projekt". Rn timmes effektivt arbete utspritt mellan 03 och nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Nattens "Projekt". Rn timmes effektivt arbete utspritt mellan 03 och nu. Den är... Perfekt. Ditt snyggaste verk någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Nattens "Projekt". Rn timmes effektivt arbete utspritt mellan 03 och nu. Skitsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Nattens "Projekt". Rn timmes effektivt arbete utspritt mellan 03 och nu. Jävligt snyggt Edit:nu funkar mitt, tack Wallemart... Måste säga att många av dina tidigare mästerverk är jättesnygga Redigerad 15 april, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Åhåå, tackar så mycket :"> Jo Chilli du fick väll med ett antal där ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Åhåå, tackar så mycket :"> Jo Chilli du fick väll med ett antal där ja... Jäpp, Nice... skulle gärna vilja få lite tips på msn senare idag om det går bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jäpp, Nice... skulle gärna vilja få lite tips på msn senare idag om det går bra... Säg till ganska sent ikväll så ska det nog gå bra, vi har gäster och shit till ikväll så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Säg till ganska sent ikväll så ska det nog gå bra, vi har gäster och shit till ikväll så. Japp 10-11 nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts