Patrik Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tack. Hehe, har inte gjort så mycket "reklam" för mig än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Nej men, ser man på! Tragiskt få besökare dock - vad är det med folk?! "Åh åh åh Tjena Alena, världen é brutal. Det va bättre förr med frihet och moral. Men nu é livet en pest utan forna ideal.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Det är ju Frenzy.. Ne jag skojja. Edit: Ny sida.. Får jag bara fråga varför mitt namn dök upp i ditt huvud när du såg den bilden? Redigerad 1 april, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Logotypen som mitt band Catt i Rockstar Game har BILD: Om ni undra varifrån jag ficknamnet så är det en parodi på Kiss (Liksom låtarna som alla är parodier på riktiga låtar) Känns som jag glömt nåt.... Juste The Rockstar Game Redigerad 6 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 http://artpad.art.com/?ixf57sdt7ro Tihi. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Måste ha tagit dig jag-vet-inte-hur-länge ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 En "Patrik-inspirerad" bild jag ritade igår kväll... I shall call him Clause-Otto http://img81.imageshack.us/img81/4638/clauseotto1cw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 En "Patrik-inspirerad" bild jag ritade igår kväll... I shall call him Clause-Otto http://img81.imageshack.us/img81/4638/clauseotto1cw.jpg Skitfin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Clause-Otto sprite http://img206.imageshack.us/img206/3429/co3sp.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Va tycker ni om min bild? http://img109.imageshack.us/img109/4803/vaxxorturtels9pj.jpg Lekte lite i photoshop nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Bilder, både penna och paint., Här lägger ni upp era mästerverk pojkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Det är fullt möjligt att göra en sådan bild som VaXXors i paint! Det tar bara en jävla massa tid! Redigerad 12 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Det är fullt möjligt att göra en sådan bild som VaXXors i paint! Det tar bara en jävla massa tid! Ja, men den var inte gjord i paint, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vart skulle ja annars lägga upp den då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vart skulle ja annars lägga upp den då ? Officiella bildbehandlingstopicen? Den pinnade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Officiella bildbehandlingstopicen? Den pinnade? Okej, sorry för att ja posta i fel då. Ska inte hända igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Officiella bildbehandlingstopicen? Den pinnade? Där får man ju aldrig svar. Postat en jävla massa grejer där utan att någon märkt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Där får man ju aldrig svar. Postat en jävla massa grejer där utan att någon märkt det... Kanske är det bara ingen som bryr sig? @xstreem, snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) *Damn dubbelpost* Redigerad 14 april, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts