kattälskaren Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Gah, länge sen man sysslade med sånt här. Nåja en lite halvtaskig blaffa blev det iaf... Behold the migthy Blaffan Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Försökte rita Link från Zelda. ... Gick mindre bra... http://artpad.art.com/?iwhvx8nx608 Edit: Näe!! Bilden funkar ju inte!! :'( Redigerad 21 mars, 2006 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Wtf? Vad?! skriv mer än bara "WTF?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Min bild Stenkastning Redigerad 22 mars, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Testade att rita nåt halvseriöst i artpad... edit...fel i länken...kanske fiixar sen...ska sova nu... Redigerad 21 mars, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Vafan varför dunkar inte artpad länkarna !? Min va ju värsta pr0 Redigerad 22 mars, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vafan varför dunkar inte artpad länkarna !? Min va ju värsta pr0 Tråkigt nog är man nog tvungen att ta ett sceenshot istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tråkigt nog är man nog tvungen att ta ett sceenshot istället. Argh, Ja pallar ju inte ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Här är ett porträtt av hur jag tror att HOWHOW ser ut ^^ (på hans begäran) http://img349.imageshack.us/img349/4913/howhow3cp.jpg Har du ritat den där? Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har du ritat den där? Hur gjorde du? Den har jag jag ritat ja! Gör såhär: Starta Photoshop, Ta opacity 10% & hardness 40% och välj en färg & rita en "modell" för hur ansiktet ska se ut... Det ska vara fyllt med färg så att mittpartierna på ansiktet är opacity 100% färg! Sen kan det vara mörkare i kantenra... altså lägre färgsynlighet = lägrer opcity! Svart Bagrund har jag .... kan varieras! Sedan använder du/(& alla andra som följer min guide) Darken/ligten penslarna... tror inte dem hete så... men ni vet säkert vilka jag menar... & ctäller in så ni har: på "Higlight" Och använd opacity 30 och göra ögonhålorna svarta genom att måla med "mörklägg" pensellen... till det blir helt svart.... & sen måla gärna lite runt ögonen för att få en "nersänkning"... Med munnen gör ni på samma sätt! Nu har ni något som likna ett ansikte... & Nu ska alla skuggor dit för att få formerna på ansiktet... Gör skuggor där de passar (kolla gärna på en modell för att få det rätt) Nu ska näsana göras! & den är lite krånglig... men gör higligt med ljuspenseln där näsan ska sitta & lägg mycket skuggor under... för att få den att se ut som den går utåt.... (Testa så blir det nog bra!, Använd gärna en modell att kolla på,) Nu ska ögonen göras... så det är bara att ta vanlig pensel & rita 2 vita klot för att sedna skugga i kanterna för att få en 3D känsla... Gör pupillerna med svart pensel! Nu är han/hon ganska klar... bara lite färgkorrigering, JAg brukar ändra mättnad & lägga på ett "soft-light" % "darken" filter Hoppas att min Guide hjälper lite i alla fall ^^ Sitter BTW & har lektion nu, så jag skriver lite bråttom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Abc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Grymt snygg, av mig ! Den snyggaste målningen ever ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Grymt snygg, av mig ! Den snyggaste målningen ever ! Den var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Grymt snygg, av mig ! Den snyggaste målningen ever ! Vad är de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vet ni en sak att han är faktiskt lessen http://img399.imageshack.us/img399/3929/sammetjejcopy0uc.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vet ni en sak att han är faktiskt lessen http://img399.imageshack.us/img399/3929/sammetjejcopy0uc.jpg Naw, han ser så sorgsen ut. Liva upp honom Foo, liva upp honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 :osällan sett så bra ansiktsuttryck...visar verkligen känslor...eller så ljuger han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) @ ni 2 som kommenterade: Det går inte liva upp honnom... för han är lessen för att han inte får bli moderator på forumet & banna alla som är dumma... och han ÄR verkligen lessen! :'( Redigerad 23 mars, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Snygg Foo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 :osällan sett så bra ansiktsuttryck...visar verkligen känslor...eller så ljuger han? Han ljuger. Finns det något sätt att få honom glad igen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts