Conny_S Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Bra jobb gubbar. Här kommer några män: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Haha, har aldrig sett så bra teckningar med SÅ fuckad antaomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Haha, har aldrig sett så bra teckningar med SÅ fuckad antaomi Det är väl meningen? Lite personlig stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Worst comb-over ever.. http://img482.imageshack.us/img482/796/gotmilk4lh.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Bra jobb gubbar. Här kommer några män: Haha, så sköna. Asbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Gjorde en bild i Artpad. Klick! (Varning! Jag kan inte rita. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Gjorde en bild i Artpad. Klick! (Varning! Jag kan inte rita. ) Hahahha, den där var fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Blues, tror du att du är dålig? http://artpad.art.com/?iweaqe1exgs8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Clowner är ju snälla prickar... Eller? http://artpad.art.com/?iwebj6e1e4w Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Korv är gott. http://artpad.art.com/?iwec67x6b7s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Gah, länge sen man sysslade med sånt här. Nåja en lite halvtaskig blaffa blev det iaf... Behold the migthy Blaffan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Gah, länge sen man sysslade med sånt här. Nåja en lite halvtaskig blaffa blev det iaf... Behold the migthy Blaffan Zomfg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Gah, länge sen man sysslade med sånt här. Nåja en lite halvtaskig blaffa blev det iaf... Behold the migthy Blaffan Hem..Wallemart.. FORTSÄTT göra artpad-bilder! Alla andra .. SLUTA göra artpad-bilder! Redigerad 20 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hem..Wallemart.. FORTSÄTT göra artpad-bilder! Alla andra .. SLUTA göra artpad-bilder! :"> Tänkte köra med "The wizard" ett tag... får se om de blir handling eller om jag bara slänger ihop shit. The Wizard (He won't eat you) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 :"> Tänkte köra med "The wizard" ett tag... får se om de blir handling eller om jag bara slänger ihop shit. The Wizard (He won't eat you) Det läskiga är att du verkar ha allting glasklart framför dig när du målar. Jag gör teckning allteftersom jag tecknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hem..Wallemart.. FORTSÄTT göra artpad-bilder! Alla andra .. SLUTA göra artpad-bilder! Vad var felet med min clown då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Vad var felet med min clown då? Signaturen bredvid? nä seriöst den var skit snygg. @ P-C: Du tror inte jag testar i paint/photoshop/whatever innan? Redigerad 20 mars, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vad var felet med min clown då? Inget, men rabarben och gänget sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Och nu när jag slipper dubbelposta slänger jag in det här. B-Boy in the house yao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Bra jobb gubbar. Här kommer några män: Snyggt Conny_S här kommer bild som blev lite star wars aktig tagen med "webb cam" dålig kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts