P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Vafan, självporträtt http://img215.imageshack.us/img215/2/sjelvportrttrmx0hm.png Redigerad 18 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Någon som kan lägga upp en länk till Patriks turorial eller vems det var ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Okej, jag vill att ni ska kommentera denna med kritik och poängteringar - har inte ritat med tablet på ett år och gjorde nyss en dansande robot! Redigerad 18 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Okej, jag vill att ni ska kommentera denna med kritik och poängteringar - har inte ritat med tablet på ett år och gjorde nyss en dansande robot! Riktigt stiligt gjort! Keep up the good work. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Dude! Jag frågade Micka om hon hade en tablet och... WTF!! Redigerad 18 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Dude! Jag frågade Micka om hon hade en tablet och... WTF!! Vem sa du?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vem sa du?! En tj3j. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 P-C, you got lucky. Nice bild btw! --- Testade en ny metod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 P-C, you got lucky. Nice bild btw! --- Testade en ny metod. Riktigt fin, kan inte du gora en tutorial med denna nya metod_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Riktigt fin, kan inte du gora en tutorial med denna nya metod_ Nä det tycker inte jag han ska.... För då kommer alla kopiera hans stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nä det tycker inte jag han ska.... För då kommer alla kopiera hans stil. Spelar ingen roll, man måste ha Tablet ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Live med P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Patrik, du kan inte tänka dig att ta en liten beställning? En 1024*768- bild, med eller utan färg (helst med)... Ja, whatever, det roligaste skulle varit ett härjat ansikte, eller en varelse som ser lite bitsk ut. Som tack gör jag det till en bakgrund som jag stolt kommer visa upp i Dump, Skrivbords- tråden. Dina creds, förstås. Snygga bilder, btw. Som alltid. Redigerad 18 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 P-C, you got lucky. Nice bild btw! --- Testade en ny metod. WTF. Den var så snygg så att jag skrattade IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Snygga bilder, btw. Som alltid. Couldn´t agree more. Helt fantastiskt om jag får säga min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Hade inget att göra... http://img475.imageshack.us/img475/7116/snubbe1pe.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Dude! Jag frågade Micka om hon hade en tablet och... WTF!! Är det... hon där tjejen du snakkar om? Hon är ju skitsöt Ontopic: Redigerad 18 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Live med P-C. Dumma dig, hann ju knappt teckna nåt innan datorn krascha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Live med P-C. Dumma dig, hann ju knappt teckna nåt innan datorn krascha. rabarben: Nja, hon målade av en kompis. Här är hon IRL Mickas deviantart Redigerad 18 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Dumma dig, hann ju knappt teckna nåt innan datorn krascha. :'( Jag får försöka göra något åt den där router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts