Foo Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Sikorka IRL http://img111.imageshack.us/img111/5626/sikorka2zo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nej. Hans kusin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Mitt första försök att göra en "otäck gubbe" Hmm, kommentera gärna Redigerad 17 februari, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet någon vem denna filur är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet någon vem denna filur är? Min första tanke var "The Mask" med tanke på hatten. Men sedan ändrade jag mig, nu gissar jag på Kame-Senin, jag vet inte varför men det liknar honom ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tyvär fel,men ja säger inte än. vill ha en gisnig till...btw han jag har ritat kommer från en anime serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Tyvär fel,men ja säger inte än. vill ha en gisnig till...btw han jag har ritat kommer från en anime serie Är det han i One Piece ? Vad han nu heter Eller oj, anime är ju film, hmm..hmm.. då vet jag inte ^^ Redigerad 17 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Sikorka IRL http://img111.imageshack.us/img111/5626/sikorka2zo.jpg Yay, jag har långa tänder! Redigerad 17 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet någon vem denna filur är? HELLSING!!!!! så jävla cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 HELLSING!!!!! så jävla cool! Visst är han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Alcardu. (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Yay, jag har långa tänder! *Ringer tandläkaren och beställer tid hos honom*, det kommer inte att bli roligt för dig Bsss, argghhh, kan redan höra dig ligga och skrika :'( tackars Sikorka Redigerad 17 februari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Alcardu. (stavning?) Så här tror ja det stavas alucard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Så här tror ja det stavas alucard Jo, fast i filmen säger dom Alcardu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Sikorka IRL http://img111.imageshack.us/img111/5626/sikorka2zo.jpg Är han snel? Btw, vad andvänder du och Patrik för program för era "filurer"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jo, fast i filmen säger dom Alcardu. Jo men är inte det på japanskt tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Är han snel? Btw, vad andvänder du och Patrik för program för era "filurer"? Dom använder photoshop... sen har Patrick nån tablett så han målar med en penna istället för musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Dom använder photoshop... sen har Patrick nån tablett så han målar med en penna istället för musen Jupp det stämmer ^^ Jag använder endast Mus & Tangentbord ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Dom använder photoshop... sen har Patrick nån tablett så han målar med en penna istället för musen Helt riktigt. Men till färgläggda bilder brukar jag använda 50% mus och 50% tablet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Helt riktigt. Men till färgläggda bilder brukar jag använda 50% mus och 50% tablet. Ok :"> nästan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts