Chilli_13 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Är den snel? :'( Den ser snel ut, men man vet alldrig Den kanske kommer när man har gått och laggt sig Man ve alldrig med Patriks skapelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Skissade lite. GAH! *stoppar huvudet i chipspåsen i hopp om att gömma mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Skissade lite. GNEGG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ny man, ryss, gjorde nyss: Du är jävligt bra på att måla, diggar dina bilder! Fett me kuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Skissade lite. Fan vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Skissade lite. Kan inte du fixa ALLA dina sånna bilder i en stor RAR fil och lägga upp! -- Skitsnygg -- Gissar på att den inte är "snel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Tack. En till: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Tack. En till: Den där var riktigt snygg! Stjäler den och gör en bakgrund av den. Ho-hum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Tack. En till: Äntligen lite BLYERTS! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Patrik, sluta, jag blir avundsjuk ! Detta e en bild jag gjort ! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Patrik, sluta, jag blir avundsjuk ! Detta e en bild jag gjort ! : En bild på en katt som du bara mixat med en effekt i Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 En bild på en katt som du bara mixat med en effekt i Photoshop? Nej, en bild på bajs som han varsamt lagt effektfilter över genom tekniken "blunda och klicka på måfå"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nej, en bild på bajs som han varsamt lagt effektfilter över genom tekniken "blunda och klicka på måfå"... Det krävs 1337skillzZ för att klara av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 En bild som ska vara omslag till vår kommande cd. Det är från början ett foto som jag mixat lite med, och sedan lagt till den fjärde medlemmen (som var frånvarande)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nej, det var en bild på en katt som jag ritat på, Ebeeto, du kan äta det där jävla bajset du snackar om... Om det inte smakar så gott så kan du smörsteka det lite först, jag rekommenderar din mammas korvar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nej, det var en bild på en katt som jag ritat på, Ebeeto, du kan äta det där jävla bajset du snackar om... Om det inte smakar så gott så kan du smörsteka det lite först, jag rekommenderar din mammas korvar ! HAHAHAHA, GUD VAD KNECKT EB2 VART DÄR!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) HAHAHAHA, GUD VAD KNECKT EB2 VART DÄR!!11 Hehehe ! OnT: En till kattbild jag gjort ! EDIT: Siana, kan man få se resultatet ? Redigerad 1 februari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 EDIT: Siana, kan man få se resultatet ? Har just formaterat om datorn, så jag har inte orkat installera om PhotoShop. I'll do it later. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Unknown-Paintingskills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Kan inte du fixa ALLA dina sånna bilder i en stor RAR fil och lägga upp! Ja... snela Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts