Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det är bara jag som ritar i pkzs rum, vetefan vad alla andra väntar på :S in på orly ist Ja, pKz dampade ju sönder mitt konstverk "så jag bara droooog iväg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag ritar ju för fullt, men ingen gör nåt! Wtf?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ja, pKz dampade ju sönder mitt konstverk "så jag bara droooog iväg" Haha! Det var väl jag? Din såndära gubbe... så ritade jag grönt på den. :EGD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Haha! Det var väl jag? Din såndära gubbe... så ritade jag grönt på den. :EGD Du ritade grönt på min Paul Stanley, så jag tog ut min ilska på din Uggla, Bobbo. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Du ritade grönt på min Paul Stanley, så jag tog ut min ilska på din Uggla, Bobbo. ^^ Ja, va'fan. Hatar sådana här onda cirklar. Att folk inte bara kan hålla sams istället? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Varför är det ingen som kommenterar min bilder :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag ritar ju för fullt, men ingen gör nåt! Wtf?! MJEH. Sry :'( *Slår mig själv med en hammare* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag ritar ju för fullt, men ingen gör nåt! Wtf?! Jag ritar också för fullt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag ritar också för fullt ^^ Verkar som man inte kan se vad dom andra ritar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag drar upp min gamla tråd så slipper vi allt tjöt här. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry611237 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Verkar som man inte kan se vad dom andra ritar? Hmm... du menar att ingen ser de bilder som jag/du/alla har postat? eller har jag helt fel.... Jag ser i alla fall allas bilder ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Är det nogon mer en jag som tycker att det blir fulare när man färglägger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Är det nogon mer en jag som tycker att det blir fulare när man färglägger? Beror på lite vad man färglägger och hur bra man färglägger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Beror på lite vad man färglägger och hur bra man färglägger. Om man färglägger i Paint så blir det jättefint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Om man färglägger i Paint så blir det jättefint Hrm, jodå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Gjorde nyss färdigt en man i paint, Josef: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Kan inte riktigt rita med dator-musen, men det får gå ändå. http://img263.imageshack.us/img263/2764/17zg.jpg Han får väl heta Josef Jr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Tillåt mig att presentera Josef JR.'s syster: Josefine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Gjorde en till bror, Josuff. Yay! Dubbelpost! Föresten, detta är den yngsta brodern. Redigerad 12 januari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts