Patrik Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Postar väl denna igen, den dog ju med alla andra inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Alla valar är försvunna! :'( Så jag gör en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 http://img309.imageshack.us/img309/757/fluga2zl.jpg Det här är Aerik, han är en fluga och biter folk i stortån, som inteborstar tänderna på kvällen OMG SOET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Alla valar är försvunna! :'( Så jag gör en ny. Jag kan göra finare valar än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag kan göra finare valar än dig Bah! Näe, nu dödar min val din val bara för att du sa så! Fy på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Lite läskigt :'( ! Finns också i svart-vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Massa sidor e borta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Massa sidor e borta :'( No shit Sherlock! (första gången jag använde det uttrycket, funkade det bra? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) No shit Sherlock! (första gången jag använde det uttrycket, funkade det bra? ) Vad betyder det? ^^ Redigerad 7 januari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vad betyder det? ^^ Det menar du inte? I ironisk betydelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Det menar du inte? I ironisk betydelse ...aah, du menar så... ^^ Postar väl denna igen, den dog ju med alla andra inlägg. sad.gif Han också, Dark Snowlord, ^^ (BTW håller på med en cyklop nu = enögd monster som gillar glass) http://img406.imageshack.us/img406/1809/spoke3jul7mv.jpg Redigerad 7 januari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 No shit Sherlock! (första gången jag använde det uttrycket, funkade det bra? ) Hehe. brukar använda det rätt ofta Det funkade helt ok i det sammanhanget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag och Wallemart hittade på en stilig tag åt mig, innehållandes texten "FLEA". Vi slog ihop ett par idéer... Jag har ritat denna, den färdiga tagen! E'et blev lite för bakvänt S- aktigt, men det e fixat nu. http://img248.imageshack.us/img248/6838/smalltag7nx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Postar väl denna igen, den dog ju med alla andra inlägg. Får jag fråga en sak.... Hur gör du dina bilder? Några av dem ser ut att vara gjorda med penna (mus-penna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Den här gjorde jag och Wallemart på Playdos graffiti! http://img205.imageshack.us/img205/5796/hoppetoss9eq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Får jag fråga en sak.... Hur gör du dina bilder? Några av dem ser ut att vara gjorda med penna (mus-penna) Tablet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det här är lille Leif och hans tama gorillaunge Bengtsson. Leif är arg på Bengtsson för han har ätit upp alla bananer och Bengtsson är ledsen för han fick ont i magen av alla bananerna :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag och siana lekte lite i Playdo igen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tablet. Vissa, vissa inte. T ex den där är nog gjord med mus, iaf till hälften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vissa, vissa inte. T ex den där är nog gjord med mus, iaf till hälften. .ok ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts