Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Får du mardrömmar för det där? Njae, överdrev lite. Läskig var den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Njae, överdrev lite. Läskig var den iaf. Hihihi...håller med lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Patrik, du är en mycket, mycket... Mycket sjuk människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Njae, överdrev lite. Läskig var den iaf. Nej nej, that's now scary. Det är sånt som "ska vara läskigt", men det läskiga är när det börjar bli psykat, "stört". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Nej nej, that's now scary. Det är sånt som "ska vara läskigt", men det läskiga är när det börjar bli psykat, "stört". Kan inte du teckna en riktigt psycho Clown en gång? Redigerad 30 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Kan inte du teckna en riktigt psycho Clown en gång? Clowner är inte läskiga. Det närmaste clown jag har ritat är Naffy. Men, jag ska rita ett nytt lager av saker, håller just nu på med att bomba skolan med alla nuvarande, råttan finns överallt. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Paintskills? När jag fixat PS kanske det blir en framtida signatur (eller nåt baserat på den). http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif http://img109.imageshack.us/img109/2128/fftrasig0wz.png Lirar han på en Rickenbacker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ja. http://www.franzferdinand.8k.com/v6/equipment.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Clowner är inte läskiga. Det närmaste clown jag har ritat är Naffy. Men, jag ska rita ett nytt lager av saker, håller just nu på med att bomba skolan med alla nuvarande, råttan finns överallt. ... Clowner är skitläskiga bara man gör dem rätt! Testa iaf Och vad/vem är Naffy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 . That some sick shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Clowner är inte läskiga. Clowner är ju hur läskiga som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 . Han heter Egon och jobbar som vaktmästare i den stängda skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 *Kastar upp kräftor som jag åt tidigare idag* Fyfan. Läskig dewd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 . Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Snygg Foo men säg inte att det var jag som gjorde att du fixade bilen Näjdå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Mår du bra? Ändring, den förbannade citationen försvann ut i cyberrymden, helvete. Riktade iallafall frågan till ingen annan än Patrik. Redigerad 1 oktober, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 . Orka. En ful gammal gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Orka. En ful gammal gubbe. Han är snäll. Jag mår bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 . Den där var ju seriöst läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts