AE_Dave Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ser fint ut Förutom att du verkade nysa då du tog bilderna Ska jag vara ärlig så är jag förkyld och hostar rätt mycket heh-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Ni får inte gilla råttan! Han kommer bli sur! Ni vet inte vilka metoder han har! När ni sover, kan han smyga in, och stå på er! :'( Han flinar ont och hatar er alla! Ni ska inte gilla honom, för då kommer han stå på er! Redigerad 8 september, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Ni får inte gilla råttan! Han kommer bli sur! Ni vet inte vilka metorer han har! När ni sover, kan han smyga in, och stå på er! :'( Han flinar ont och hatar er alla! Ni ska inte gilla honom, för då kommer han stå på er! That. Is. Sick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Oh herrejävlar Patrik! Den där bilden var ju hur snygg som helst! Du är grovt skillad ffs. *ny bakgrund* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Ni får inte gilla råttan! Han kommer bli sur! Ni vet inte vilka metorer han har! När ni sover, kan han smyga in, och stå på er! :'( Han flinar ont och hatar er alla! Ni ska inte gilla honom, för då kommer han stå på er! *Set As Wallpaper* Mycket snygg, underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 En sak ni inte vet, råttan är död! :'( Men den lever ändå, och står på folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 En sak ni inte vet, råttan är död! :'( Men den lever ändå, och står på folk! Förstår inte. Den är död - och lever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Förstår inte. Den är död - och lever? Japp, den är död, och lever. Zombie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Det sägs att konstnärer är lite knasiga i hjärnkontoret - jag tror det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Japp, den är död, och lever. Zombie? Skärt av dig ena örat än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Skärt av dig ena örat än? Va? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 http://img246.imageshack.us/img246/5181/pic00114tq.jpg Just wanted to say it!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 http://img246.imageshack.us/img246/5181/pic00114tq.jpg Just wanted to say it!!!! Mongo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Mongo. Varför??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ni vill inte se min nya fim om spöket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ni vill inte se min nya fim om spöket! Sjukt. Helt enkelt sjukt. Kan titta på det hur länge som hellst. You rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Varför??? Men snälla? Du postar en bild i en "tecknings-topic" på ett papper som du har skrivit "Blää" på. JAG tycker att det är mongo. @Patrik frekkin swiiT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Men snälla? Du postar en bild i en "tecknings-topic" på ett papper som du har skrivit "Blää" på. JAG tycker att det är mongo. @Patrik frekkin swiiT! Hmm-- måste nog hålla med dig P-C. Jag menar... det där är skrift... inte en teckning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ni vill inte se min nya fim om spöket! Jag har sett den! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ni vill inte se min nya fim om spöket! Vi.. Vill.. Se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts