darkfejs Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Lägger väl upp denna... Du gilla potatis gubbar va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har alltid älskat att teckna av saker, specielt manga. För några år sen var jag verkligen inne Dragonball och ritade av alla bilder som tyckte såg bra ut. Skulle vilja visa upp två av dem bilderna som jag är mest stolta över. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/115_1561.JPG Denna bild gjorde jag när jag var 8 år tror jag. Gjorde den under ett sommarlov i Malaysia och lånade mina kusiners Dragonball böcker och ritade av, det var under den tiden som jag först kom i kontakt med DB(tror jag). Var verkligen stolt över den här och hade den uppsatt på väggen i mitt rum under en lång tid. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/115_1560.JPG Denna bild gjorde jag 2001, då var jag 12 år. Även denna var gjord under ett sommarlov i Malaysia. Tyckte huvudet på den första såg lite felplacerat ut men annars var de helnice. Bwehehehe. Omg Patrik! Sluta skrämma mig! Man tror ju tusan att de ska hoppa ut ur skärmen och äta upp en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Tyckte huvudet på den första såg lite felplacerat ut men annars var de helnice. Bwehehehe. Omg Patrik! Sluta skrämma mig! Man tror ju tusan att de ska hoppa ut ur skärmen och äta upp en! Jo det är mycket man ser nu i efterhand att man kanske borde fixa till, huvudet på bild nummer 1 är ju också för stort jämfört med kroppen Originalbild på den första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Eggi Boll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Eggi Boll. Söt, men alldeles för likt dina andra verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Eggi Boll. Ska du inte börja förnya dig lite? Börja rita normala saker som normala mäniskor gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ska du inte börja förnya dig lite? Börja rita normala saker som normala mäniskor gör? Nja, lite tråkigt.. Men värkliga ansikten har jag nött ett tag nu, lägger upp nåt nån gång då. Men, jag har min egen stil, så det kommer alltid finnas läskiga/konstiga gubbar inblandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Nja, lite tråkigt.. Men värkliga ansikten har jag nött ett tag nu, lägger upp nåt nån gång då. Men, jag har min egen stil, så det kommer alltid finnas läskiga/konstiga gubbar inblandat. Har du all rights reserved på dina bilder eller är detta ok. Tillfälligt dock, den var söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Har du all rights reserved på dina bilder eller är detta ok. Tillfälligt dock, den var söt. Omg! Ser ut som att den ska hoppa ut ur skärmen och våldta en eller nåt. roflmao. *Edit* - stavfel. Redigerad 24 augusti, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Här kommer bild från mig...Topicen får inte försvinna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Här kommer bild från mig...Topicen får inte försvinna.. Handen som ska hålla ackorden ser lite miffad ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Keep this thread up! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Keep this thread up! :'( M-m-mamma? Jesus har återuppstått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Handen som ska hålla ackorden ser lite miffad ut... Vet, Men slängde ihop den på 10-15 minuter...det blev bara lite konstigt där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 En liten bild jag ritat Jag har rätt så många teckningar liggandes, som är snyggare, men som antingen är för stora för min scanner eller så är de inte riktigt klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 En liten bild jag ritat Jag har rätt så många teckningar liggandes, som är snyggare, men som antingen är för stora för min scanner eller så är de inte riktigt klara. Inte för att va negativ men den saknar ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Har tecknat väldigt mycket på sistone. Men inget jag vill visa. Ska vara med i Metros serietävling Kommer nog inte vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Inte för att va negativ men den saknar ögon Ah, jo, både jag och draken vet om det lilla problemet. Fast han har ju annat som kanske brådskar mer, typ ett spjut genom halsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 "Råttan" :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 "Råttan" :'( AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts