P-C Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Jag vet, och det är meningen, någon slags superhjälte eller något. Men jag ska nog ändå förstora hans huvud aningen, samt hans vapen. Vad jag menar med att förminska vapnet förstår ni nog efter att ha sett denna bilden... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/wip-2.JPG Tror också jag ska ge honom en AK47:a eller något liknande istället för bazooka-minigun-laser--atombomba-pickan han har nu. Bättre fan! gillar Ueber-vapnet.. det ger honom lite "the punisher" kiip it ap EDIT: misstag hittat! hantaget "sticker ut" utanför axeln och vapnets "bakdel" borde inte ligga bakom axeln utan framför .. den är orealistisk @ Siana skriv inte "skiss" för det där är ingen skiss... du arbetat en hel del på den bilden himla cool annars Redigerad 18 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Riktig hacker... För folk som inte ser vad det står: "Omg! You fucking noob, if I weren't sitting, uhm, on my sisters computer I would own/pwn you fucking noob! Im so big and so strong, and you're so small and so weak. LOL! If I ever meet you were ever the fuck you live I would kick you! LOL! You are so noob and I would onw/pwn you and everthing like that! LOL! So dont even think about kicking me, dont do it! Im so big, by bycebs are huge! Ill ban you from MyCuteHorse.com" (Säkert stavfel i översättningen, och MyCuteHorse.com är ingen riktig sida!) Redigerad 18 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Skiss från 02 Siana - riktigt tuffa gubbar! P-C - Jo, jag vet. Egentligen borde inte heller hans hand synas. Jag har du suddat bort hela hans vapen samt hans arm, och i sin högra hand håller han en massa doggytags. Eller vad de heter. Måste dock arbeta mer på att få till vänsterarmen bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 en massa doggytags. Hihihi doggytags HAHAHAHAHA dogtags men jobba på .. du är skitduktig.. upptäckte för en månad sen typ att bilder alltid blir bättre om man skissar först gjorde allt bra från början och då blev det cepe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Och så måste man ha stor bokstav... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...p-3_-kopia-.JPG Nu i efterhand har jag dock gjort hans arm mindre. Funderar fortfarande på avd han ska ha för byxor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Orka va så skillad som alla e här .. Ja, jösses, man kan ju svimma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Inte särskilt roligt... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 @Xtreem: Du har inte tagit det där från den där tecknade Cs filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 @Xtreem: Du har inte tagit det där från den där tecknade Cs filmen? Idén kanske, men inte bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Idén kanske, men inte bilden! Det var så jag menade också. Förlåt mig så otroligt mycket om du inte förstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Och så måste man ha stor bokstav... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...p-3_-kopia-.JPG Nu i efterhand har jag dock gjort hans arm mindre. Funderar fortfarande på avd han ska ha för byxor... Petiga P-C rycker in igen! du borde behållit vapnet det var grymt skönt enligt mig men ändra hans Tank-top så den är lite... tajtare armen är dock som sagt uber-muskulös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Fick ta två olika foton med camen... Tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Gjord 00-01 någongång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Gjord 00-01 någongång.. Najs... Chris Fehn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Och så måste man ha stor bokstav... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...p-3_-kopia-.JPG Nu i efterhand har jag dock gjort hans arm mindre. Funderar fortfarande på avd han ska ha för byxor... Snygg! Hur gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Gjord 00-01 någongång.. Skitsnygg stell Jag har ritat Mick men har ingen cam eller digitalkamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag har gjort en akrylmålning på Craig men den vart inte sååå jävla snygg så jag orkar inte posta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag har gjort en akrylmålning på Craig men den vart inte sååå jävla snygg så jag orkar inte posta den. Jo kom igen posta den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts