ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Och den här GIF-bilden gjorde jag igår i paint http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Taxin.gif Kan man gö .GIF bilder i Paint Det visste inte jag om det går... kan du lära mig? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nu kommer orginalet av Naffy a.k.a Fyfan. Han är läskig! Han är överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nu kommer orginalet av Naffy a.k.a Fyfan. Han är läskig! Han är överallt. Jag såg den först av alla endå! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har jag postat denna? Jupp. Och den är snygg.... Som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Japp, nu kommer jag inte kunna sova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Japp, nu kommer jag inte kunna sova... Förlåt. :'( Men den andra är läskigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nu kommer orginalet av Naffy a.k.a Fyfan. Han är läskig! Han är överallt. Läskig my ass... är ju bara en ful (fin?) bild ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Läskig my ass... är ju bara en ful (fin?) bild ju. Ähh du får ju spela med lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Läskig my ass... är ju bara en ful (fin?) bild ju. Ful/läskig, whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ähh du får ju spela med lite Man tycker ju det, men jag hatar sånt fåntratteri. Fyblä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hmm.. http://xs41.xs.to/pics/05326/Wall.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hmm.. http://xs41.xs.to/pics/05326/Wall.jpg WAH! Wait a sec... He's human! Har du börjat med människor nu helt plötsligt, Patrik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) WAH! Wait a sec... He's human! Har du börjat med människor nu helt plötsligt, Patrik? Är inte säker, ser det ut som en människa? Skulle bli en ödla. Hey! It's a fucking girl! Redigerad 13 augusti, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hmm.. http://xs41.xs.to/pics/05326/Wall.jpg Patrik,det var väl du som gjorde en topic om hur man gjorde sådana bilder som du? kan du länka till topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag kallar den... färgblandning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag kallar den... färgblandning bäst hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 bäst hittils Nej.. min "vita möss i snöstorm" e bäst hittils.. den här e nästbäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Patrik,det var väl du som gjorde en topic om hur man gjorde sådana bilder som du? kan du länka till topicen? Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har inte tecknat på länge. Varit lite "Artistiskt deprimerad". Inspirerades av ThoTims bakrundsbild.. Ska städa upp den sen. Är hyfsat nöjd med håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts