okändsoldat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Tog bort bilden för att slippa trassel med moderatorer. Redigerad 5 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Det här e en bild tllägnad han som sköt min sköt min store bror ''Okändsoldat'' som han heter här. Jag kallar bilden ''Nigger ala pang''. Meh... Är inte det där något sorts rasistiskt inlägg? BTW, så skymde du nu mitt vackra verk som jag postade som sista inlägg på förra sidan... Därför kommer den igen... All over by Ebeeto Redigerad 5 augusti, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Meh... Är inte det där något sorts rasistiskt inlägg? BTW, så skymde du nu mitt vackra verk som jag postade som sista inlägg på förra sidan... Därför kommer den igen... All over by Ebeeto Men tror du det e nå kul när sånna där går och skjuter folks store bröder :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men tror du det e nå kul när sånna där går och skjuter folks store bröder :'( WTF? Sjukt. Skapa en tråd och berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Skärp till er och håll er till topicen, här kommer ett Djur: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Dinosaurie-Häst-Kossa-Kamel-I-Nevadaöknen? Det var nåt nytt. Anyway, fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ett annat djur: Kattsing by Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ett annat djur: Kattsing by Ebeeto Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Här är min knäppa gube! http://artpad.art.com/?ikr0nkfzuh8 *edit* här är en rätt sorlig bild :'( http://artpad.art.com/?ikr45rr9otg *edit2* http://artpad.art.com/?ikr53515afko Gammal man Redigerad 5 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vaktis. Håller på att färglägga honom. Ska börja göra affisher, har redan gjort en A2 åt syrran, vart asbra. Kommer göra rätt många, och kanske sälja. Planerar att göra en ond fiskare. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men tror du det e nå kul när sånna där går och skjuter folks store bröder :'( Vadå är det mindre hämskt ifal ldet hadde varit en vit svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vaktis. Håller på att färglägga honom. Ska börja göra affisher, har redan gjort en A2 åt syrran, vart asbra. Kommer göra rätt många, och kanske sälja. Planerar att göra en ond fiskare. :'( Du är så bra så det finns inte! Sälj på för fan, du kommer ju tjäna en storkova Undrar alltid vad som rör sig i huvudet på människor som tecknar så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Så här ser affishen ut. Gjordes men hjälp av en enkel skiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Så här ser affishen ut. Gjordes men hjälp av en enkel skiss. Jävligt het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Kanske blir en affish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hihihhah! Min blev fräsig! *Stolt* http://artpad.art.com/?ikr8n5py05g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vaktis. Håller på att färglägga honom. Ska börja göra affisher, har redan gjort en A2 åt syrran, vart asbra. Kommer göra rätt många, och kanske sälja. Planerar att göra en ond fiskare. :'( Sätt upp mig som köpare av e A2:a. Det är riktigt snyggt, personligt och sådär mysigt psykopatiskt... Passar förmodligen riktigt bra som tatueringar också. Rätt färgskala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Dinosaurie-Häst-Kossa-Kamel-I-Nevadaöknen? Det var nåt nytt. Anyway, fin bild Tackar, hehe. Ja han är lite utav en mutant. Här kommer iaf oljemannen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tackar, hehe. Ja han är lite utav en mutant. Här kommer iaf oljemannen: Snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cracko Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Stefan ...va i helv... linuuuus.. ja kommer å tar dig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts