Panimala Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Ööööh, min andra tjej.:"> armen blev rätt misslyckad men jag ville få klart den innan läggdags. hon är en ninja. som vilar sig efter ett lyckat..mord. och .. brösten.. tja... eh.... gonatt. Ögonen låg rätt. Du kunde ha förminskat bilden så att man kan se bilden utan att ha en 99" skärm för att se hela bilden. Redigerad 15 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ögonen låg rätt. Du kunde ha förminskat bilden så att man kan se bilden utan att ha en 99" skärm för att se hela bilden. Det räcker med en 23" för mig... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/mongo123.jpg Min första. Visste inte riktigt vad jag skulle göra av munnen Kommentera gärna. Redigerad 21 juli, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Bumpar denna underbara topic med en målning jag gjorde när jag lyssnat för länge på "Bananaphone" låten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Bumpar denna underbara topic med en målning jag gjorde när jag lyssnat för länge på "Bananaphone" låten... Jaha. först såg det ut som 2 dammsugare höll på att suga bort texten på varje sida eller nått coool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Yay, Manga! Anime alltså... Det liknar det iallafall... Typ... Snarare manga, anime är när det är film, manga e när det e tidning elelr bilder Redigerad 19 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Snarare manga, anime är när det är film, manga e när det e tidning elelr bilder Jag vet, men det är så många som kallar båda för Anime, så jag säger så för att alla ska förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag vet, men det är så många som kallar båda för Anime, så jag säger så för att alla ska förstå. Ok, men hoppas dom vet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Här kommer en man av mig, Mike, paint. Har ingen scanner för tillfället men när jag fixat det kommer bilder på papper: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Är så jädra kallt ute nu (14 grader ) så jag har hållit på med att rita en punkare i någon timme. Tyvärr är den inte riktigt klar men jag lägger upp den halvfärdiga bilden i alla fall. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/halvfardig_punkare.jpg Redigerad 21 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är så jädra kallt ute nu (14 grader ) så jag har hållit på med att rita en punkare i någon timme. Tyvärr är den inte riktigt klar men jag lägger upp den halvfärdiga bilden i alla fall. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/halvfardig_punkare.jpg No offence men tog det verkligen en timme för att göra den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 No offence men tog det verkligen en timme för att göra den? Är första gången jag använder ritgrejen och jag var tvungen att göra om hela skallen en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är första gången jag använder ritgrejen och jag var tvungen att göra om hela skallen en gång. Men en timme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Men en timme? W0rd! går ju på två minuter att göra en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 W0rd! går ju på två minuter att göra en sån Typ, men det kan vara svårt ibland om man har en mus med kula för dom brukar vara svåra ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 W0rd! går ju på två minuter att göra en sån Han kanske är som jag? Har ryck i armarna så att man inte kan rita noga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Typ, men det kan vara svårt ibland om man har en mus med kula för dom brukar vara svåra ibland Eller om man som jag är vänsterhänt och kör musen med högerhand, är helt värdelös på att rita och sånt på datorn, fast är rätt hyffsad med blyerts eller bläck penna tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Han kanske är som jag? Har ryck i armarna så att man inte kan rita noga... Brukar lätt få ryck i armarna då jag försöker vara noga. Edit: För övrigt är jag inte ens säker på att det tog en timme på att göra hälften, kan ha varit mycket mindre än så. Redigerad 21 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Eller om man som jag är vänsterhänt och kör musen med högerhand, är helt värdelös på att rita och sånt på datorn, fast är rätt hyffsad med blyerts eller bläck penna tycker jag Är också vänsterhänt och styr musen med höger, så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Nu är bilden klar, tyvärr så kunde jag inte göra skorna eftersom jag är dubbelt så kass på att göra skor som på att göra händer (och jag är jäkligt kass på att göra händer). http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/punkare.jpg Edit: Har börjat med en nattalvsdruid nu också, fast jag har bara hunnit göra det mesta på skallen. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/unfinished_nightelf_druid.jpg Redigerad 21 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts