Patrik Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 "Om patrik ritar så mycket missfoster så måste det ju vara kul på nåt sätt!" tänkte jag. och jag som älskar zombies (speciellt att skjuta skallen av dom i timesplitters 2). vad härligt det var att rita denna. pennan gled över pappret och flög åt alla håll. Jadå, det blir ju som ens barn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 "Om patrik ritar så mycket missfoster så måste det ju vara kul på nåt sätt!" tänkte jag. och jag som älskar zombies (speciellt att skjuta skallen av dom i timesplitters 2). vad härligt det var att rita denna. pennan gled över pappret och flög åt alla håll. Ful... näsan är en trekant och pekar åt fel håll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ful... näsan är en trekant och pekar åt fel håll Nee näsan är ju typ en halv måne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ful... näsan är en trekant och pekar åt fel håll Finaly some honest feedback. nope. den är inte fel. det är den ena näsborren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Och ännu en: http://www.vandalsquad.com/graffiti/wag_095040_2005-07-13_1443.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Och ännu en: http://www.vandalsquad.com/graffiti/wag_095040_2005-07-13_1443.jpg Yeah, snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Gjorde denna imorse....tycker den vart ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Gjorde denna imorse....tycker den vart ganska bra. Den var rätt snygg. Men enligt mig själv så borde bilden ha en annan bakgrund än blåa "clouds". Clouds känns noobigt. Men bra annars. Redigerad 13 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Gjorde denna imorse....tycker den vart ganska bra. Haha hammerfall e så gay! haha min mamma lyssnar på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Haha hammerfall e så gay! haha min mamma lyssnar på dom Wörd! Kolla på killen näst längst till höger Han är fan värre än DiLeva. Redigerad 13 juli, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vad har era uppfattningar om bandet med bilden att göra. Ge hellre kritik om bilderna i denna topic...diskutera band kan ni göra i andra trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Håller med om att dom är fula, men jag har hört lite musik av dom och det var inte dåligt... Btw, snygg bild, hade inte kunnat göra bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Wörd! Kolla på killen näst längst till höger Han är fan värre än DiLeva. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ööööh, min andra tjej. :"> armen blev rätt misslyckad men jag ville få klart den innan läggdags. hon är en ninja. som vilar sig efter ett lyckat..mord. och .. brösten.. tja... eh.... gonatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 P-C Jag gillar dina bilder skarpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Bysten sitter för högt upp, men kanske inte ändå, det ser nästan ut som att han trycker upp axlarna eller vad man ska säga... hmm, du och dina knepiga bilder, men den blev nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ritade något skit innan jag somnade igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ritade något skit innan jag somnade igår... Lolish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ööööh, min andra tjej. :"> armen blev rätt misslyckad men jag ville få klart den innan läggdags. hon är en ninja. som vilar sig efter ett lyckat..mord. och .. brösten.. tja... eh.... gonatt. Yay, Manga! Anime alltså... Det liknar det iallafall... Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ööööh, min andra tjej. :"> armen blev rätt misslyckad men jag ville få klart den innan läggdags. hon är en ninja. som vilar sig efter ett lyckat..mord. och .. brösten.. tja... eh.... gonatt. Snygg bild, men din historia om personen på bilden tar priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts