Kalan Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 . http://artpad.art.com/?ijdm5z1ksc7w En skog. Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Fick en tanke när jag såg skribbs signatur. "Badness is my believer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Slänger upp min nyaste. En zombie! Han är odödlig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 He can cook me a meal any day! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Slänger upp min nyaste. En zombie! Han är odödlig.. Du är sjuukt skillad, hur gammal är du pojk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du är sjuukt skillad, hur gammal är du pojk? Thx, 14.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Thx, 14.. Du kommer bli konstnär iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Slänger upp min nyaste. En zombie! Han är odödlig.. Snygg^^ använder du penna til ldatorn när du ritar eller mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Snygg^^ använder du penna til ldatorn när du ritar eller mus? Penna, med mus är det ju omöjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Penna, med mus är det ju omöjligt.. Hur mycke köpte du sketen för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kostar några tusen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kostar några tusen tror jag. Billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och så kommer jag och förstör glädjen med ännu en medelmåttig graffiti målning... http://www.vandalsquad.com/graffiti/wag_034524_2005-07-11_6542.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ja, den var ju inte stor iaf.. (Ironi på allra högsta nivå ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och så kommer jag och förstör glädjen med ännu en medelmåttig graffiti målning... Väldigt enkel målning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Slänger upp min nyaste. En zombie! Han är odödlig.. Ser ut som en Crimson Head från Resident Evil remaken till GameCube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hur mycke köpte du sketen för? Fick det faktiskt gratis av nån som morsan känner. Men jag hade nog köpt en iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Väldigt enkel målning Det är jag mycket medveten om, gjorde den på 2-3 minuter men det hindrar väll mig inte att tycka den är snygg? dessutom notera hur mycket klockan var... tror du man kan få till avancerade saker så dags? Skulle även gärna se dig göra en målning för att se hur bra du lyckas... Redigerad 11 juli, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och så kommer jag och förstör glädjen med ännu en medelmåttig graffiti målning... Grafitti är konst. konst kan inte vara medelmåttigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Grafitti är konst. konst kan inte vara medelmåttigt Det var iofs sant, men man kan ändå bedömma snyggheten i en graffiti målning eftersom graffitin har vissa riktlinjer... alltså kan man säga att den är medelmåttig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts