Patrik Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Haha Visst är man köööng ? Varför har hon en lök på magen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Varför har hon en lök på magen? Det är hennes Håriga Navel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Haha Visst är man köööng ? Oh, shit du är gud! Ska rama in din bild och försora den. Sen ska jag ha den överallt i huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Drar upp denna med en ful häxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Drar upp denna med en ful häxa. Inte ful! Soet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Drar upp denna med en ful häxa. Tycker ni att jag är äääcklig nu ? Men.. nu jag är kåt i den häxan... :"> NOT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Så här ser jag ut när jag färgat håret svart och när jag ska äta en Taliban...... EDIT: Sorry... Dubbelpost.... Redigerad 10 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har ritat av en bild, jag har alltås haft bilden framför mig och sen ritat av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har ritat av en bild, jag har alltås haft bilden framför mig och sen ritat av. En bra Luigi om man räknar bort sakerna som växer från nacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 En bra Luigi om man räknar bort sakerna som växer från nacken Skugga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Skugga Öron... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Öron... Jaha dom. ja dom såg förjävlaliga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jaha dom. ja dom såg förjävlaliga ut Hehe mmm, skulle sitta längre upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hehe mmm, skulle sitta längre upp... Om du kollar på bilden på baksidan av dig GTA3-karta så ser du att hans öron sitter långt ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jasså tråden dog visst. behöver nog en liten elchock! *BZZZIONNNG* blev inte fullt så nöjd med färgerna men den blev okej. använde en HALV reference. dvs: jag kopierade huvud-formen http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/calllvin.jpg BTW: SIKORKA POSTADE NÅNTING FRÅN MIN WEBCOMIC. SÅ SER INTE DEN UT LÄNGRE!!!! kan posta lite nytt sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 .gu va soet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Varken penna eller paint men handritat på datorn är det iaf... http://www.vandalsquad.com/graffiti/wag_074544_2005-06-07_699.jpg EDIT: Målningen allså, inte hjulen och själva vagnen... Redigerad 21 juni, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Gubben Hu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Gubben Hu. Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Gubben Hu. Fy pennsudd va grymt du ritar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts