Tackleberry Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag kan förklara. Egentligen borde det stå "Always throw the grenade after pulling out the safety". Då hade det varit lättare att förstå att han syftade på att man ska kasta granaten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag kan förklara. Egentligen borde det stå "Always throw the grenade after pulling out the safety". Då hade det varit lättare att förstå att han syftade på att man ska kasta granaten... Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Akta FiskMan nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Akta FiskMan nu... Haha! Ge oss mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Vad hände med pixel tråden? Kolla min broders hemsida: --> <-- Ni ritar inte bara lite snyggt också. Redigerad 4 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Gjord i paint & photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Gjord i paint & photoshop. Det är ett foto? Vad har du gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det är ett foto? Vad har du gjort? Han gjorde den möjligtvis svartvit och lite ljusare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gjord i paint & photoshop. Grattis .. en sån där kan tillochmed stellhell göra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Gammle P-C som har lämnat forumet sa att jag skulle posta dom här... :'( Dom är från hans webcomic! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Artists_Block_beta.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/artists_block.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/hesaru_beta.jpg P-C ville tillägga: titeln är "artist block" som kommer från när en författare inte har nån insperation(writers block) altså när en artist inte har nån inspiration så kallas det "artists block" Redigerad 10 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Den är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 He he he he bilderna var ju dödssköna... tror jag ska försöka ladda upp några bilder snart... det är ju inte direkt så att jag suttit och gjort ingenting den senaste månaden... (Tittar på min 10 cm stora hög full av använda ritpapper. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Gjorde den för nån månad sen kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Se vilken något underlig Gustaf-serie jag funnit. Jag uploadar den här för allmän beskådning... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/jonklonattack.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Se vilken något underlig Gustaf-serie jag funnit. Jag uploadar den här för allmän beskådning... Haha, ful! Men den är inte riktigt. Redigerad 14 maj, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Usch vad bilden blev blå. Edit: Det är en vinge bredvid örat, ingen "wannabe-confused-like-manga"-droppe. Redigerad 15 maj, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Haha Visst är man köööng ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Haha Visst är man köööng ? Soet. pamela andersson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Soet. pamela andersson? Aaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Aaa Hon har äntligen vaxat bikinilinjerna iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts