Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 armbågarna sitter lite för långt ner och musklerna är helt off .. halsen är nog också för lång i förhållande till axlarna jag gnäller inte .. jag kritiserar .. gör det ni med Yee! Så snackar en riktig teknare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Yee! Så snackar en riktig teknare! R-r-r-riktig t-tecknare? j-j-jag? doubt it .. men låt gå för "wanna-be" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 *Varning för känsliga* Frukta GRODMAN! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/groda.jpg Obs: Inte den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) *Varning för känsliga* Frukta GRODMAN! Obs: Inte den bästa. Och folk säger att det är fel på mig du har grym stil patrik du verkar ha en tablet? wacom? OC, någon? Redigerad 29 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Hur klarar han sig utan armar? armbågarna sitter lite för långt ner och musklerna är helt off .. halsen är nog också för lång i förhållande till axlarna jag gnäller inte .. jag kritiserar .. gör det ni med Det e en mutant dom ska se omänskiga ut och vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Här e en annan från fjällen ska vara en hitman som jag snare gjorde till gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Det e en mutant dom ska se omänskiga ut och vara En mutant borde väl också bygga på mänsklig anatomi? du är ingen dålig tecknare men skippa mutanterna i fortsättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 *Varning för känsliga* Frukta GRODMAN! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/groda.jpg Obs: Inte den bästa. Älskar din konst! Alla annan "vanlig" konst är så jävla tråkig. Man måste sticka ut från mängden för att visa vad man kan. Überbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 En mutant borde väl också bygga på mänsklig anatomi? du är ingen dålig tecknare men skippa mutanterna i fortsättningen Nej inte alltid dom e lite cp typ halft demoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Älskar din konst! Alla annan "vanlig" konst är så jävla tråkig. Man måste sticka ut från mängden för att visa vad man kan. Überbra! Thx. Ny: Galne Alfred! (In-Work-Screen) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/cra_kopiera.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Denna kanche inte passar in helt men pillade lite med kontraster o sånt på mitt nya baseboll trä till vc Och du skriver att hans inlägg inte har med topicen att göra ....Iofs är detta ochså helt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Och du skriver att hans inlägg inte har med topicen att göra ....Iofs är detta ochså helt onödigt Det är ju grafik och gjor i photshop så den passar ju in lite iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag duger bara till att rita mobiltelefoner. Det blir dock bra teckningar av dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Tihi DOH! ska ändra "stavfelet" http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/as.jpg Redigerad 2 maj, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Thx. Ny: Galne Alfred! (In-Work-Screen) Häftig! Vill kunna teckna missfoster jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Tihi DOH! ska ändra "stavfelet" http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/as.jpg Haha låwl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Tihi DOH! ska ändra "stavfelet" http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/as.jpg Förlåt, jag kanske är trög men förstår inte, vadå "After pulling the safety"? Sen står han där sprängd? Om du menar att kasta granaten efter säkerhetsprylen dragits ur men han inte gjort det... hur kan han ha exploderat? Nåja, tror det ska vara 'safetypin' sen också men jag är inte säker. Bilden var helnice iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Förlåt, jag kanske är trög men förstår inte, vadå "After pulling the safety"? Sen står han där sprängd? Om du menar att kasta granaten efter säkerhetsprylen dragits ur men han inte gjort det... hur kan han ha exploderat? Nåja, tror det ska vara 'safetypin' sen också men jag är inte säker. Bilden var helnice iaf. Öööööh... hängde inte med. orkar inte bry mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Öööööh... hängde inte med. orkar inte bry mig Det står "Always throw grenade after pulling out the safety!". Varför är det då en bild på en friterad tönt? Har han kastat iväg granaten utan att ta bort säkringen? Är det därför han är sprängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det står "Always throw grenade after pulling out the safety!". Varför är det då en bild på en friterad tönt? Har han kastat iväg granaten utan att ta bort säkringen? Är det därför han är sprängd? Ändra titeln hur ni vill .. I dont care Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts