Jump to content

Bilder, både penna och paint.

Conny_S
 Share

Recommended Posts

Grim: Din signatur bryter mot forumets regler:

§2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar.

Din Signaturs mått: 400x300 , maximal storlek är 500x200.

Din Signaturs storlek: 393 kb , maximal filstorlek är 100 kb, din är alltså nästan 200 kb för stor.

Din signaturs innehåll: Jävligt störande, kan f-n inte läsa dina poster p.g.a den där jeffla flamman som plippar fram i en halv sekund varannan sekund. ;)

:wacko: Ska titta om jag kan få upp några av mina senaste bilder inom kort. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grim: Din signatur bryter mot forumets regler:

Din Signaturs mått: 400x300 , maximal storlek är 500x200.

Din Signaturs storlek: 393 kb , maximal filstorlek är 100 kb, din är alltså nästan 200 kb för stor.

Din signaturs innehåll: Jävligt störande, kan f-n inte läsa dina poster p.g.a den där jeffla flamman som plippar fram i en halv sekund varannan sekund. ;)

:wacko: Ska titta om jag kan få upp några av mina senaste bilder inom kort. :mellow:

Det har fortf inget med topicen o göra vill du mig nott så använd PM istället för att spamma onödig skit som inte hör till ämnet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med

det ser skummt ut när det står pojkar,

här e en bild sen februari när jga hadde skit tråkigt i fjällen >-<

Hur klarar han sig utan armar?

armbågarna sitter lite för långt ner och musklerna är helt off .. halsen är nog också för lång i förhållande till axlarna

jag gnäller inte .. jag kritiserar .. gör det ni med ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor