Panimala Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ehm, glada klubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 No shit sherlock jag trodde ju att det var latjo laibans!! Du kanske skulle sluta sparka på dom som redan ligger isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Du kanske skulle sluta sparka på dom som redan ligger isf. Jag ligger inte .. jag står fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Du kanske skulle sluta sparka på dom som redan ligger isf. Sluta stamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag ligger inte .. jag står fortfarande Pratar jag om dig? Sluta stamma Jag stammar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Pratar jag om dig? Jag stammar inte. V.v.vvvv.....vvHÄHH m prata sej om då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tror att du åker på en varning snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 V.v.vvvv.....vvHÄHH m prata sej om då?? Alla dom du spottar på då du påstår att en depression är en 14-is åkomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Alla dom du spottar på då du påstår att en depression är en 14-is åkomma. Hur spottar man så långt?? eller menar du genom nätverks kabeln?? hur?? MYSTIC: so det är bara skapa nytt ip o göra en nyanvändare Redigerad 18 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hur spottar man så långt?? eller menar du genom nätverks kabeln?? hur?? Nej slutdiskuterat. Du argumenterar som en 5-åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Bah, nu tröttnade jag. Gav Grim en varning plus indragna posträttigheter i en vecka, och om Hultan tycker det var fel tar jag fullt ansvar. Flame me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Bah, nu tröttnade jag. Gav Grim en varning plus indragna posträttigheter i en vecka, och om Hultan tycker det var fel tar jag fullt ansvar. Flame me. Topp3 4 President! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Topp3 4 President!!! . w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Bah, nu tröttnade jag. Gav Grim en varning plus indragna posträttigheter i en vecka, och om Hultan tycker det var fel tar jag fullt ansvar. Flame me. Bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Haha, det som nästan började bli roligt! Jag förstår dock vad grim(back menade, alltså att det finns så många "wannabe deppression fjortisar" om ni förstår vad jag menar, som elina eller elita eller vad hon heter i bgbrothersaken på teve. ´oooh, jag måste diska idag, så jäkla elakt, jag som är snällast av alla! Jag diskade ju för fem veckor sedan, och då SLET jag verkligen... buhubuhu, tyck synd om mig!' Alltså att de LÅTSAS ha en deppression för att få uppmärksamhet. men nog om det, tillbaka till tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Bah, nu tröttnade jag. Gav Grim en varning plus indragna posträttigheter i en vecka, och om Hultan tycker det var fel tar jag fullt ansvar. Flame me. Du får inte göra sånna elaka saker. Det är mitt jobb att vara almänt jävlig och elak mot folk. Gör ju så gott jag kan för att få folk att hata mig. SLUTA TA MITT JOBB! :'( Men jag får nog slicka på dig lite för du ser upp till mig. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Back on topic eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Håller med xstreem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det är mitt jobb att vara almänt jävlig och elak mot folk. Nämen, StellHell, du som är så Snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 ONtopic nu va? Fan alltså! Jag hatar min webcam och att min skanner inte funkar!! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/barnmordare.JPG För er som inte ser så är det Jason, Leatherface, Ghostface, Hannibal, Feddy Krueger och Michael Myers... Fasst i lite Chibiform... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts