KalleR Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tycker det e gay när folk målar folk som gråter det e så fjortis..... här e en updatering på min logoclown tycker ni att jag ska byta till denna som är min ny gjorda?? Jo för det är ju så mkt häftigare att måla mongoclownder. tycker inte du ska byta, den gamla känns mer välgjord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag tycker att det är gay när folk målar clowner för att dom inte har något bättre för sig Ja då slipper man skämma ut sig genom att skära sig i handlederna med en korv kiosk plast kniv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 korv kiosk plast kniv Najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ja då slipper man skämma ut sig genom att skära sig i handlederna med en korv kiosk plast kniv OMGWTF?! My eyes! To much särskrivning! Plz, Korvkiosk, plastkniv. Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ja då slipper man skämma ut sig genom att skära sig i handlederna med en korv kiosk plast kniv Que pasa? korv kiosk? plast kniv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Ja då slipper man skämma ut sig genom att skära sig i handlederna med en korv kiosk plast kniv .wtf? korv kiosk? plast kniv? Edit: oops.. såg inte att det var så många som hade skrivit såg bara PC.. Redigerad 18 april, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 OK! Han har nog fattat nu, det räcker med Funnylin och StellHell! Satan! Han har nog inte problem att läsa, ni behöver inte skriva samma sak nittio gånger i rad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 .wtf? korv kiosk? plast kniv? Edit: oops.. såg inte att det var så många som hade skrivit såg bara PC.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Han har nog inte problem att läsa, ni behöver inte skriva samma sak nittio gånger i rad!! Bah, han sparkar ju på folk som ligger. Det är väl bara sparka tilbaka lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Bah, han sparkar ju på folk som ligger. Det är väl bara sparka tilbaka lite... Exactly. att skära sig i handlederna Vem är det som har så lite å göra så dom håller på å skära? "Inte skära, bara rista" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Exactly. Vem är det som har så lite å göra så dom håller på å skära? "Inte skära, bara rista" Snarare skrapa lite på armen o få vita sträck o visa det. haha jag borde göra en mod där man skuter sånna töntar^^ med nya ljud typ "ja e deprimerad, tyck synd om mig" "jag lyssnar på him o broderdaniel jag e så alternativ" sen får man en motorsåg o hjälper dom en bit på vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Snarare skrapa lite på armen o få vita sträck o visa det. haha jag borde göra en mod där man skuter sånna töntar^^ med nya ljud typ "ja e deprimerad, tyck synd om mig" "jag lyssnar på him o broderdaniel jag e så alternativ" sen får man en motorsåg o hjälper dom en bit på vägen Haha ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Haha ...? No offence men du kanshe kan stödja genom o lägga upp en bild på dig sj som inspiritionsmål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 haha jag borde göra en mod där man skuter sånna töntar^^ Sådana idioter som fått diagnosen depression? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Sådana idioter som fått diagnosen depression? Nej diagnosen: -nej jag kan inte se något fel på dig det är nog bara puberteten som klämmer till. -MEN JO! kolla på mina skrapsår! ge mig glad piller jag lyssnar ju på him o broderdaniler o allt! Redigerad 18 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 No offence men du kanshe kan stödja genom o lägga upp en bild på dig sj som inspiritionsmål? [Fyll i valfri svordom här] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nej diagnosen: -nej jag kan inte se något fel på dig det är nog bara puberteten som klämmer till. -MEN JO! kolla min skrapsår! ge mig glad piller jag lyssnar ju på him o broderdaniler o allt! Depression beror visserligen på att vissa signalämnen i hjärnan minskar sin produktion. För att balansera upp det i rätt nivå tar man sk "lyckopiller". Ville bara passa på att påpeka att det är inte kul att må riktigt jävla dåligt, att inte kunna sova på nätterna och lida av ångest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 [Fyll i valfri svordom här] Hahaha kän dig knäckt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hahaha kän dig knäckt! Knäckt? du känner inte mig ... jag är inte deprimerad , jag är faktiskt en väldigt glad person säger de flesta ... du kan ta dina clowner och dina kopierade moddar (jo, jag såg, din lilla baitare ) och köra upp dom där solen inte skiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Depression beror visserligen på att vissa signalämnen i hjärnan minskar sin produktion. För att balansera upp det i rätt nivå tar man sk "lyckopiller". Ville bara passa på att påpeka att det är inte kul att må riktigt jävla dåligt, att inte kunna sova på nätterna och lida av ångest. Erm inte riktigt det jag sa....... haha din komentar e rätt lustig: Ville bara passa på att påpeka att det är inte kul att må riktigt jävla dåligt No shit sherlock jag trodde ju att det var latjo laibans!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts