HemuleN Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Här kommer en lite halv misslyckad Toyota Supra som jag ritade för ungefär en kavrt sen: (Hjulen blev lite fel men jag är hyfsat nöjd) Edit: Färglade den och Signade Redigerad 15 januari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Sjust hur länge sedan va det du började rita ?? jag har ritat sedan jag gick i sjuan och nu går jag i tvåan sjust ritning iallafall så du min supra ? ceep doing it your nice at drawing Redigerad 16 januari, 2005 av mars_attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Sjust hur länge sedan va det du började rita ?? jag har ritat sedan jag gick i sjuan och nu går jag i tvåan sjust ritning iallafall så du min supra ? ceep doing it your nice at drawing Såg topicen och skulle bara testa o rita nånting och då tog ja supran för de e min favorit bil, sen blev de hyfsat bra så jag får väll testa lite andra grejer BTW så går ja i åttan och har ritat kanske nån seriös bild innan EDIT: Här är en Modena som jag slängde ihop på en kvart (ARGH att jag alldrig lyckas med hjulen)! Redigerad 16 januari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Du hade ruggigt rätt om spawns forum, den här bilden blev jag förälskad i (Gjord av Carlitos) ... och han som gjort den är från Malmö! Alltså en svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 ... och han som gjort den är från Malmö! Alltså en svensk! Malmö tillhör danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Malmö tillhör danmark Nej... Melmö tillhör Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Snygga bilder allihop,.... Jag gorde en lite snabbt. Ni känner säkert igen han. Men den är mkt bättre "live" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Woho, en Dodge Viper MED BRA HJUL! (äntligen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Woho, en Dodge Viper MED BRA HJUL! (äntligen ) Jäkla snyggt..... Nu har jag ritat hela simpsons utom >Maggie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Nu har jag ritat hela simpsons utom >Maggie Visa upp den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Woho, en Dodge Viper MED BRA HJUL! (äntligen ) Skitsnyggt (:!!! Tyckte denna Vipern blev snyggare än den andra toyota supra eller vad du gjorde Redigerad 16 januari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Skitsnyggt (:!!! Tyckte denna Vipern blev snyggare än den andra toyota supra eller vad du gjorde Tackar Tackar, jo den blev lite bättre, men me tanke på att jag ritade supran typ 01:30 i går kväll och vipern idag vid lunch är det nog inte så konstigt EDIT: Alla mina bilder är ritade för hand utan förebild, bara ett antal små thumbs på google och fotade med en hyfsat dåliga mobilkamera Redigerad 16 januari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Du har potensial killen men du tänk på att asså propotioner och så ska va rätt i stället för stylingen och sånt vill inte racka ner på dig men om du hade gjort en typ fyrkantigare bil fast med rätt proportioner så hade det blivit snyggare ps prova att göra hjulen som en oval inte en cirkel det är då det ser lustigt ut ju mer bilen vinklar sig så att du ser fronten desto skarpare blir hjulet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag bara måste lägga upp denhär bilden StellHell gjort Btw, jag ska börja på en teckningskurs.. Den där som brukar vara på baksidan av kalle anka-tidningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Du har potensial killen men du tänk på att asså propotioner och så ska va rätt i stället för stylingen och sånt vill inte racka ner på dig men om du hade gjort en typ fyrkantigare bil fast med rätt proportioner så hade det blivit snyggare ps prova att göra hjulen som en oval inte en cirkel det är då det ser lustigt ut ju mer bilen vinklar sig så att du ser fronten desto skarpare blir hjulet Jodu,... det vet jag redan, men på dom bilderna jag ritat så har bilarna haft fram hjulen svängda så att dom står mera rakt mot"kameran", kan testa att rita nån bil med fram hjulen rakt så blir de nog bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Asså är framhjulet sväng inåt om man säger på den sidan du ritar så är nästan hjulet runt facktiskt kronligt men du lär dig ceep up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag bara måste lägga upp denhär bilden StellHell gjort Btw, jag ska börja på en teckningskurs.. Den där som brukar vara på baksidan av kalle anka-tidningarna LOL! Fan vad massa skit du har kvar då! Minns inte att jag hade gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Asså är framhjulet sväng inåt om man säger på den sidan du ritar så är nästan hjulet runt facktiskt kronligt men du lär dig ceep up the good work Gick du i tvåan sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Lekte lite i paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts