P-C Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 ... george bush.. Redan postad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 STOR BOKSTAV de där va den ena halvan. :S hittade de långt inne i datorn å kom på efter att ja hade postat hela ibilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Håller på att lära mig kariktyr så jävla mycket roligare än att måla en massa sura gubbar (inget illa, GEAS) här är en gjubbe en av mina första.. ska få in några andra sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Håller på att lära mig kariktyr så jävla mycket roligare än att måla en massa sura gubbar (inget illa, GEAS) här är en gjubbe en av mina första.. ska få in några andra sen Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Denna är lite bättre fast inte så jätte... det blir stört i scannern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Håller på att lära mig kariktyr så jävla mycket roligare än att måla en massa sura gubbar (inget illa, GEAS) här är en gjubbe en av mina första.. ska få in några andra sen Vad är kariktyr, hur ritar man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vad är kariktyr, hur ritar man då? Kariktyr är när man målar av någon .. fast komiskt man förstärker ansiktsdragen och så skitbra guide av Andrew Loomis där kan vemsomhelst lära sig teckna lustiga gubbar fett skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Kariktyr är när man målar av någon .. fast komiskt man förstärker ansiktsdragen och så skitbra guide av Andrew Loomis där kan vemsomhelst lära sig teckna lustiga gubbar fett skoj! Tawk saw mewkewt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tawk saw mewkewt. Dewt war sew liwte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Dewt war sew liwte EDIT: Jao, här är en liten ful grej .. ska föreställa göran men blev inge vidare ... VI BRINNER FÖR SVERIGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Meh, gjorde en gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Håller på att lära mig kariktyr så jävla mycket roligare än att måla en massa sura gubbar (inget illa, GEAS) här är en gjubbe en av mina första.. ska få in några andra sen För att lära sig karikatyr bra bör man ha åtminstone hyfsade kunskaper i anatomi, så man kan förstå proportioner etc. De behövs också för teckning såsom kalle anka, bamse, etc etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 För att lära sig karikatyr bra bör man ha åtminstone hyfsade kunskaper i anatomi, så man kan förstå proportioner etc. De behövs också för teckning såsom kalle anka, bamse, etc etc. Did I say anything else? kolla länken Ny bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Länken visar en dock inte så mycket anatomi el. rymdförståelse, men visst. För att inte vara för elak - tuffa gubbar. och så en smilie så verkar jag jättesnäll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Man behöver faktiskt inte anatomi för att teckna skojjiga gubbar .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag vet, men det är alltid bra att kunna, speciellt när man ska teckna blommor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Meh, gjorde en gubbe. Naaaaw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 MAGAD!11 fick min artpad idag!!! (tablet) okej jag gillar inte sidan artpad men kolla! ascoolt länken till mitt .. mästervärk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Här är min "fina", ta den på fast ritar så segt ! (Min innehåller iaf en haj ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Testade kalkeringsfunktionen blev inte så dålig .. med tanke på att jag målade av 60% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts