P-C Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Färgläggde du i PS ? ska nog köpa en artpad This one ursäkta att jag laddar upp den här men jag behöver en lagringsplats.. skulle hjälpa en snubbe lite Redigerad 5 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Här är en bild jag gjorde.. grymt missnöjd med färläggningen, men det är iallafall färg. Jag ska döda dig, så förbannat snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Hihi denna är så jävla kul jag o några andra satt och måla parodier på varann dom flesta är gjorda av mig http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/doodle.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Mitt senaste Mästervärk: Glad pojke som är ute och går med en röd balong i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Den har fula färger, är allmänt tråkig och ful. Annars är den bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Instämmer med GEAS.... förövrigt stavas väl "Mästervärk" inte med ä utan e? Alltså "Mästerverk"... eller är det jag som måste plugga mer svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Du har helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tror ni det var menat att den skulle se bra ut eller? Och förlåt för att jag är så dåling på att stava :'( Mitt nya mästerverk: Link! (Från Zelda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har inte han vita långkalsonger på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har inte han vita långkalsonger på sig? Jo, men bara vuxna Link. Det är lilla jag tänker på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tror ni det var menat att den skulle se bra ut eller? Och förlåt för att jag är så dåling på att stava :'( Mitt nya mästerverk: Link! (Från Zelda) Så här ser han ju ut ju. Bild på Link (Arman) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/crackman.PNG Jag måste ha VÄÄÄÄLDIGT tråkigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag måste ha VÄÄÄÄLDIGT tråkigt ! DEEEEEEEEEEEET måste du för varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Kommer ni ihåg den här killen? Han blev säkert bortglömd här på forumet för jätte länge sen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Du skulle väl göra en uppföljare till det spelet? Hur blev det med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Du skulle väl göra en uppföljare till det spelet? Hur blev det med den? Jag sket i det. och gör en remake av ettan istället. Kommer antagligen göra en uppföljare senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Har inte han vita långkalsonger på sig? Sluta hacka på han! Kom inte hit o tro att du e Einstein nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Sluta hacka på han! Kom inte hit o tro att du e Einstein nu! ÖÖööh? Va? Jag frågade honom en helt oskyldig fråga! Vad är det för fel med det då? Redigerad 10 april, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Sluta hacka på han! Kom inte hit o tro att du e Einstein nu! .................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 ... george bush.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts