Patrik Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ser ut som en gädda. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ser ut som en gädda. :'( Men det är en torsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Ser ut som en gädda. :'( Den är läskig . Men skitsamma... Här kommer min allraförstaskapelse... http://artpad.art.com/?iecj9l925wc Min andra http://artpad.art.com/?iecjleaxpaw Redigerad 3 april, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ser ut som en gädda. :'( Den där var svinläskig! omg! Kommer ju ha mardrömmar för resten av livet. hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Varför står det really, really rally? Alltså varför rally? Som sagt.. full av fel.. och sikorka: ja, jag la till den i paint .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Får lust att göra lite armar nu, lägger snart in muskler... "Ser ut som en gädda." den ser lite ut som min bror faktiskt. Redigerad 3 april, 2005 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 . "Ser ut som en gädda." den ser lite ut som min bror faktiskt. HAHAAHA ! Fin bror du har då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ehm.. mitt första försök att färglägga en ritat pic :"> blev inte så bra painted in PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ehm.. mitt första försök att färglägga en ritat pic :"> blev inte så bra painted in PS Med lite highlights och skuggor hade det vart bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 ..... och så är det mitt jävla PS. Det visar mörkrött, men blir ljus-illrött. Hur bli av med det? Och nu vill inte gtasajten kunna lägga upp JOG-filer. Nähä. tack för det. Nu får det bli en annan bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Med lite highlights och skuggor hade det vart bättre Försökte men det blev gult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Försökte men det blev gult Jag gjorde ett lite slarvigt försök nu... Redigerad 3 april, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 ..... och så är det mitt jävla PS. Det visar mörkrött, men blir ljus-illrött. Hur bli av med det? Och nu vill inte gtasajten kunna lägga upp JOG-filer. Nähä. tack för det. Nu får det bli en annan bild. Du menar JPG filer? Funkar det inte är det storleken (kb-mässigt) som är förstor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Lol, man kommer inte långt med 200 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Lol, man kommer inte långt med 200 kb. Jodå, använder man photoshop kan man komprimera sin bild rätt rejält utan att bildkvalitén blir så öken. Testa save for web när ni gjort/scannat in era bilder. Alltså, 1. spara din paint bild alt. scanna in din bild. 2. Öppna bilden i photoshop 3. Klicka längst upp till vänster (i menyn) och sedan på "save for web". 4. Ställ in inställningarna och spara. Violá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag gjorde ett lite slarvigt försök nu... Gablam gadang mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Här är en bild jag gjorde.. grymt missnöjd med färläggningen, men det är iallafall färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Brutal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Såhär bra är jag på att rita då EDIT: Detta var nån skoluppgift i bilden, man skulle rita en person som satt vid ett bord, samt en som serverade denne kaffe... Redigerad 4 april, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts