Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jaja gjorde serien på en halvtimme.. max Gör en ny då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ---> B <--- http://artpad.art.com/?iebncel7z5w Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ---> B <--- http://artpad.art.com/?iebncel7z5w Men orka artpad för helvete. http://zefrank.com/scribbler/ är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Men orka artpad för helvete. http://zefrank.com/scribbler/ är bättre. Men orka scribbler för i helvete!1!11!!!! Köp en hund och var tyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Scribbler är bättre, och konstnärligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Skribblersidan är seg, långsam och tråkig... Artpad är iaf mer normal.. Men somsagt är det roligare att se på IRL-gjorda bilder. @P-C: Fortsätt, fortsätt, dina äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Scribbler är bättre, och konstnärligare. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Scribbler är bättre, och konstnärligare. Njä... Okej, det kan se rätt snyggt ut, men det är ju en kod som gör att det ser skissat ut. Artpad har iaf mer funktioner, och färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Njä... Okej, det kan se rätt snyggt ut, men det är ju en kod som gör att det ser skissat ut. Artpad har iaf mer funktioner, och färg. Scribbler också. Tycker iofs scribbler suger, men jag hittade det i en tidning, så jag måste försvara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Scribbler också. Tycker iofs scribbler suger, men jag hittade det i en tidning, så jag måste försvara det. Men bara en färg. Gaah! Ge upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Men bara en färg. Gaah! Ge upp! Ne-e, när man klickar på 'start scribbler' så kommer det upp colour options också. Tror att det var så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) @P-C: Fortsätt, fortsätt, dina äger ju Aww Thats the kind of shit that keeps me going Redigerad 2 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ne-e, när man klickar på 'start scribbler' så kommer det upp colour options också. Tror att det var så. Men, det blir ju konstigt. Artpad har ju iaf storlekar, alpha, text och nån annan sak. Åsså kan man ju spara sina saker. Ser inte att man kan göra det i det andra? Mahaha, ok, nog om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Men, det blir ju konstigt. Artpad har ju iaf storlekar, alpha, text och nån annan sak. Åsså kan man ju spara sina saker. Ser inte att man kan göra det i det andra? Mahaha, ok, nog om detta. Jaja, vinn då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Hm .. en update på min lilla gubbe snabbt skissad och tushad och säkert full av fel Redigerad 2 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hm .. en update på min lilla gubbe snabbt skissad och tushad och säkert full av fel Rätt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Rätt snyggt Japp ganska cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 En.. ja, en arm helt enkelt. Så snart någon mer skrivit lägger jag upp en till bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hm .. en update på min lilla gubbe snabbt skissad och tushad och säkert full av fel Nice,Ser ut som du har lagt till ett y med paint på den sista tavlan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Varför står det really, really rally? Alltså varför rally? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts