P-C Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ja, blommor är ju bögar! Que pasa? hag tyckte bilden i sig var lite bögig eftersom pojken är lite.. söt till skillnad från mina vanliga teckningar där det mest är stora arga gubbar med ännu större vapen @ PATRIK Du har rätt .. jag brukar inte inspektera mina verk innan uppladdning Uppdäjt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Que pasa? hag tyckte bilden i sig var lite bögig eftersom pojken är lite.. söt till skillnad från mina vanliga teckningar där det mest är stora arga gubbar med ännu större vapen @ PATRIK Du har rätt .. jag brukar inte inspektera mina verk innan uppladdning Uppdäjt: Det är något mystiskt med skuggan också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det är något mystiskt med skuggan också... Jo, skuggan på yxan är fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Que pasa? hag tyckte bilden i sig var lite bögig eftersom pojken är lite.. söt till skillnad från mina vanliga teckningar där det mest är stora arga gubbar med ännu större vapen @ PATRIK Du har rätt .. jag brukar inte inspektera mina verk innan uppladdning Uppdäjt: Förklara, menar du att du är bögig för att du tycker att killen är söt eller att bilden (killen) är bögig för att den är söt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Förklara, menar du att du är bögig för att du tycker att killen är söt eller att bilden (killen) är bögig för att den är söt? Hm.. kanske att jag tycker att han är söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ni gör mig ganska extremt förrvirrade, ska försöka hitta digital kameran idag, har i och för sig två bilder som är så där lite halvt som halvt som jag typ hade tänkt visa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Sorry för dubbelpost men men. Hittade kameran till sist... Hur som helst så vet jag redan att ena handen är för stor / armen är för lång, tyvärr märkte jag det efter att jag hade fyllt i linjerna så vi får låtsas som att han lutar lite eller böjer ner ena axeln eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 http://zefrank.com/scribbler/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hoppas ingen skäller på mig för att jag postar denna bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hoppas ingen skäller på mig för att jag postar denna bild Snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Snygg. Det var inget skall. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Sorry för dubbelpost men men. Hittade kameran till sist... Hur som helst så vet jag redan att ena handen är för stor / armen är för lång, tyvärr märkte jag det efter att jag hade fyllt i linjerna så vi får låtsas som att han lutar lite eller böjer ner ena axeln eller dylikt. Wow. .. snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Hm.. en serie försökte på mig humor ' Redigerad 1 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hm.. en serie försökte på mig humor ' Skön! Men skaffa en proffisionell "pratbubbleskrivare" . Man ser inte vad det står på vissa ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hm.. en serie försökte på mig humor ' Haha grym pc ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Tack funnie och frnezy .. @ funnylin I know men mitt filter i PS tar bort vissa linjer !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hm.. en serie försökte på mig humor ' Vad är det för paraply som kommer upp ur hennes mun i slutet? Förutom det var den bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nä så säger man inte, hade varit bättre om du bara förklarat att du inet gjort det för jag vill inet vara någåt as, och anser inet att jag är det heller linjerna är iaf så skarpa så den ser kalkerad ut Och den e inte kalkerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tack funnie och frnezy .. @ funnylin I know men mitt filter i PS tar bort vissa linjer !! Gör texten i PS/PSP då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Gör texten i PS/PSP då. Jaja gjorde serien på en halvtimme.. max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts