Frenzy Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag heter John, och det är min gubbe Ok snygg då men varför heter du Conny_S på Sajten om du heter John ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Om du gjort den : Skit grym ! Om du inte gjort den : Lågt som på Glocalnet reklamerna ! Tackar, jo det är jag som gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ok snygg då men varför heter du Conny_S på Sajten om du heter John ? Tack, haha, det är mitt smeknamn bara. Conny kom jag bara på, "S"et i slutet står för mitt efternamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Tack, haha, det är mitt smeknamn bara. Conny kom jag bara på, "S"et i slutet står för mitt efternamn Ok.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vad f*n ska alla vara så misstänkasamma här för? Tror ni inte att folk kan rita bara för att ni själva bara kan rita streck-gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vad f*n ska alla vara så misstänkasamma här för? Tror ni inte att folk kan rita bara för att ni själva bara kan rita streck-gubbar. Jorå... jag kan faktiskt rita lite mer änn Streckgubbar Fast inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vad f*n ska alla vara så misstänkasamma här för? Tror ni inte att folk kan rita bara för att ni själva bara kan rita streck-gubbar. Jag kan oxå göra streck gubbar.. Fast i olika färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hehe komm inte på nå bättre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hehe komm inte på nå bättre.... Jag tror att den passar bäst in i screenshots, i spel ? Om du har gjort den, snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jo, jag tänkte att vi kan lägga upp lite bilder här som ni gjort, ritat med färska pennor osv. Det går också bra med paint bilder. Jag börjar med dessa (en utav dom är inte riktigt färdig) ta zippen bara! Hoppas att ni lägger upp lite bilder, alla uppskattas! Det är alltid kul och se människors olika stil med pennan. MVH John P.S, detta var efter jag varvade prince of persia Som jag sa tidigare, skaffa dig Burne Hogarth's Dynamic Anatomy bok, den är väldigt bra för att lära sig hur musklerna sitter osv. Ta dig en titt på www.adlibris.se , jag tror de har som policy att vara billigast, något som de har lyckats med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tänkte leka lite med denna gubben i photoshop... dock vet jag inte hur det fungerar men jag lär mig väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tänkte leka lite med denna gubben i photoshop... dock vet jag inte hur det fungerar men jag lär mig väl. Fan vad cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tänkte leka lite med denna gubben i photoshop... dock vet jag inte hur det fungerar men jag lär mig väl. Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tänkte leka lite med denna gubben i photoshop... dock vet jag inte hur det fungerar men jag lär mig väl. OMG. Jävla tecknar-gud ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hehe, man tackar! Dock blir man extremt självkritisk när man hänger på www.spawn.com 's forum... sjukt snygga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ursäkta för dubbelpost. Här är en gubbe som ska komma att bli The Punisher. har dock inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ge honom för vapen. Stora och hemska ska de dock vara. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/punisher.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ursäkta för dubbelpost. Här är en gubbe som ska komma att bli The Punisher. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/punisher.JPG The Punisher som i den redan existerande seriefiguren The Punisher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ursäkta för dubbelpost. Här är en gubbe som ska komma att bli The Punisher. har dock inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ge honom för vapen. Stora och hemska ska de dock vara. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/punisher.JPG Niiice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Nån som har lite tips på hur man ritar huvudet i olika riktningar.. är bra på framifrån/sidan men dom ser för Comic ut om man ritar snett framifrån eller nåt sånt finns det några bra tutoials eller dylik? BTW: detta är en hyfsad sida men det är inte bvad jag är ute efter Redigerad 15 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hehe, man tackar! Dock blir man extremt självkritisk när man hänger på www.spawn.com 's forum... sjukt snygga bilder. Du hade ruggigt rätt om spawns forum, den här bilden blev jag förälskad i (Gjord av Carlitos) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts