Jump to content

Bilder, både penna och paint.

Conny_S
 Share

Recommended Posts

Jag har inte så många kvar på lager. Jag hittar nog några fler senare när jag kikar igenom mitt rum. Här är en liten teckning föreställande min morfar Agne i lite mer till-pimpad version. Med sin kärra på Hisingen...

<_<:huh::D

STRÖMSTADSGATAN!

Där ligger min farsas affär, han är chef där. Lundby El!

Min farfar bor även bakom Lundby El, och min brorsa ska flytta in i en lägenhet som bor granne med min farfar.

Fan vad coolt, bor du där Ebeeto? ;)

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-_-^_^;)

STRÖMSTADSGATAN!

Där ligger min farsas affär, han är chef där. Lundby El!

Min farfar bor även bakom Lundby El, och min brorsa ska flytta in i en lägenhet som bor granne med min farfar.

Fan vad coolt, bor du där Ebeeto? :ermm:

Det är just min morfar och mormor som bor där. Strömstadgatan 11. Mittemot soc-huset. Trädkoja i trädgården.

Är där ibland. Jag bor utanför stan och när jag och några polare är i stan så får vi gärna sova i mormors gästrum. Vi brukar lalla förbi Lundby El (som även heter Elkedjan) lite för sent på kvällen och göra oss lustiga över hur det skulle bli om man ersatte el med bajs. "Höh, höh. Bajskedjan!" ... :wub:

Jag har köpt en ljusslinga där inne en gång. Fin affär, det där... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är just min morfar och mormor som bor där. Strömstadgatan 11. Mittemot soc-huset. Trädkoja i trädgården.

Är där ibland. Jag bor utanför stan och när jag och några polare är i stan så får vi gärna sova i mormors gästrum. Vi brukar lalla förbi Lundby El (som även heter Elkedjan) lite för sent på kvällen och göra oss lustiga över hur det skulle bli om man ersatte el med bajs. "Höh, höh. Bajskedjan!" ... :wub:

Jag har köpt en ljusslinga där inne en gång. Fin affär, det där... -_-

Haha, lite stökigt kanske, men men..det är förjävla roligt att praoa där, kom in där nästa gång du åker till din mormor! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor