P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Den blev ju skitsnygg! (Ifall du frågar mig iaf) Tack tack BTW: gjorde en till .. men blev inte så nöjd okej jag fattar... lågt av mig :"> Redigerad 5 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Dbl-post Gordon skiss. Ville bara teckna något.. inte så jätte-nöjd Redigerad 26 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ja den var ju... annorlunda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Dbl-post Gordon skiss. Ville bara teckna något.. inte så jätte-nöjd Vad är det han håller i? det ser ut som nå't vapen från Alien VS Predator, det dära ihopfäll bara svärdet/spjutet som Predator ledaren ger till tjejen i slutet av filmen,ser det ut som,,, Edit: Det var visst en kofot :"> Redigerad 26 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det här är mitt MAsterpiece Det är 2 isbjörnar som äter sockerbitar i en snöstorm Gammalt skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det här är mitt MAsterpiece Det är 2 isbjörnar som äter sockerbitar i en snöstorm Tönt... den iden va min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tönt... den iden va min ... och hur många gånger har inte det skämtet använts..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 ... och hur många gånger har inte det skämtet använts..... Vet ej.. aldrig sett förut iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vet inte varför jag fotsätter lägga upp saker men men.. blev lite inspirerad när jag spelade No One Lives Forever 2 vakterna är extremt dumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vet inte varför jag fotsätter lägga upp saker men men.. blev lite inspirerad när jag spelade No One Lives Forever 2 vakterna är extremt dumma Killen som gömmer sig ska väll föreställa snake ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Killen som gömmer sig ska väll föreställa snake ? Inte nödvändigtvis. härmade lite hans dräkt då men det är väl bara "the ordinary-agent" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tönt... den iden va min Och när var det ditt skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Och när var det ditt skämt Du härmade mig mena inge illa... tyckte bara att du kunna gö en egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 En tribute till världens bästa serie/tecknare Kalle och Hobbe av Bill Watterson Jag ritade av 60% kanske men ändå Props till Bill för sin underbara serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Skissad för hand och färglagd i Photoshop (första gången) :"> http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/jao.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Skissad för hand och färglagd i Photoshop (första gången):"> Cool men den saknar .. action diggade håret EDIT: tog bort bilden Redigerad 1 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Cool men den saknar .. action diggade håret EDIT: tog bort bilden Tack! Jo, jag vet, den är lite död... men jag försöker komma igång med bilder där det händer lite när jag väl har lyckats lära mig grunderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Ritade av en av mina favorit-strippar EDIT: jag pallade inte att rita av Hobbe.. han är sjukt jobbig Redigerad 1 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Det stora där nere är en kniv med blod på. Egentligen ville jag att han-som-håller-i-knivens ögon skulle reflekteras i blodet, men så blev inte fallet. Redigerad 1 mars, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Det stora där nere är en kniv med blod på. Egentligen ville jag att han-som-håller-i-knivens ögon skulle reflekteras i blodet, men så blev inte fallet. Sjukt stort öga snygg annars .. fast det saknar "GEAS" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts