Jump to content

Bilder, både penna och paint.

Conny_S
 Share

Recommended Posts

Aa ritade den bilen i paint ja , jag!

Den är så fan heller ritad i paint. Säger som chillgr. Desto mer du tjaffsar desto mer knäcker du dig själv. Du har ju inte ritat bilen, eller du kanske råkade rita en precis likadan bil, med just den insidan, färgen, fälgarna osv. Ja lista kan bli lång. Påstår du fortfarande att du har ritat den själv?

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är så fan heller ritad i paint. Säger som chillgr. Desto mer du tjaffsar desto mer knäcker du dig själv. Du har ju inte ritat bilen, eller du kanske råkade rita en precis likadan bil, med just den insidan, färgen, fälgarna osv. Ja lista kan bli lång. Påstår du fortfarande att du har ritat den själv?

Hehe killen är ju underhållande...

Kopierade bara lampan och ett av däcken

:)

Sen fick du en fotboll i huvudet och vaknade upp ur ditt dagdrömmande. Tss...mitt i en match dessutom. Du var ju för fan målvakt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahha :lol::lol:^_^ Ser att min brorsa har försökt lurat i er massor av saker /Shotmans (Passade på o skriva medans han gick på toa hahah , faktiskt jag som gjort signaturen , min brorsa vet inte hur man ändrar haha)

För helvete, ge dig. :ermm:

Någon som har bilder som de själva gjort som de kan lägga upp..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahha B):lol::lol: Ser att min brorsa har försökt lurat i er massor av saker /Shotmans (Passade på o skriva medans han gick på toa hahah , faktiskt jag som gjort signaturen , min brorsa vet inte hur man ändrar haha)

And here we go again......

Jag skäms nästan för dig :wacko:

seriös du borde inte ha mer att knäcka snart ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor