leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Aa ritade den bilen i paint ja , jag! Den är så fan heller ritad i paint. Säger som chillgr. Desto mer du tjaffsar desto mer knäcker du dig själv. Du har ju inte ritat bilen, eller du kanske råkade rita en precis likadan bil, med just den insidan, färgen, fälgarna osv. Ja lista kan bli lång. Påstår du fortfarande att du har ritat den själv? Redigerad 17 februari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Den är så fan heller ritad i paint. Säger som chillgr. Desto mer du tjaffsar desto mer knäcker du dig själv. Du har ju inte ritat bilen, eller du kanske råkade rita en precis likadan bil, med just den insidan, färgen, fälgarna osv. Ja lista kan bli lång. Påstår du fortfarande att du har ritat den själv? Hehe killen är ju underhållande... Kopierade bara lampan och ett av däcken Sen fick du en fotboll i huvudet och vaknade upp ur ditt dagdrömmande. Tss...mitt i en match dessutom. Du var ju för fan målvakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Fan du har livat upp min kväll du, haha fyfan. Håller helt me dig Funnylin Försäger sig i varenda post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Azomner tror jag är shotmans.. Varför skulle han då ha en signatur med Shitmans namn ojj.. Menar Shotman,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Sorkar kan prata , på sitt sätt , stoppa upp lite hasch i munnen på en sork o tänd på , då röker den hasch Och den senaste versionen av paint kan man faktiskt göra reflektioner! Öhm.. jaa...seenaste versioonen... ? Paint 1.1? HAHA VILKET SKÄMT! f1tta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Aa ritade den bilen i paint ja , jag! Vem fan har lurat i dig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Hahahahahha Ser att min brorsa har försökt lurat i er massor av saker /Shotmans (Passade på o skriva medans han gick på toa hahah , faktiskt jag som gjort signaturen , min brorsa vet inte hur man ändrar haha) Redigerad 18 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Hahahahahha Ser att min brorsa har försökt lurat i er massor av saker /Shotmans (Passade på o skriva medans han gick på toa hahah , faktiskt jag som gjort signaturen , min brorsa vet inte hur man ändrar haha) Jo visst, "ok" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Hahahahahha Ser att min brorsa har försökt lurat i er massor av saker /Shotmans (Passade på o skriva medans han gick på toa hahah , faktiskt jag som gjort signaturen , min brorsa vet inte hur man ändrar haha) För helvete, ge dig. Någon som har bilder som de själva gjort som de kan lägga upp..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Amzomner is comedy Masterpiece. Hahaha du gör ju bort dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 För helvete, ge dig. Någon som har bilder som de själva gjort som de kan lägga upp..? Mjá, har en lieman kvar. Ska lägga upp den senare ska dock på lan nu över helgen så torde bli efter lanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Dodge Challenger Snart dyker en GTO upp också. Redigerad 18 februari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Behöver ni inspiration? Kolla då denna länken: http://www.dccomics.com/features/jimlee/ Tryck på "watch exlusive video" - saken. Underbart :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Hahahahahha Ser att min brorsa har försökt lurat i er massor av saker /Shotmans (Passade på o skriva medans han gick på toa hahah , faktiskt jag som gjort signaturen , min brorsa vet inte hur man ändrar haha) And here we go again...... Jag skäms nästan för dig seriös du borde inte ha mer att knäcka snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Hahahahahha Ser att min brorsa har försökt lurat i er massor av saker /Shotmans (Passade på o skriva medans han gick på toa hahah , faktiskt jag som gjort signaturen , min brorsa vet inte hur man ändrar haha) Kul att alla har samma idéer som vanligt(syftar då på gtasajtens "härmare"...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Konstverk av sofie och kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hahahahahha Ser att min brorsa har försökt lurat i er massor av saker /Shotmans (Passade på o skriva medans han gick på toa hahah , faktiskt jag som gjort signaturen , min brorsa vet inte hur man ändrar haha) Du är ju så jävla urblåst så det finns inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja, stackars gosse, hur gammal kan han vara? 12? Stackare. Du vet väl att du kan ringa BRIS. Och att det finns anstalter för sånna som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja, stackars gosse, hur gammal kan han vara? 12? Stackare. Du vet väl att du kan ringa BRIS. Och att det finns anstalter för sånna som du. Ja nästan lika gammal som du då. Men allvarligt han skämmer ju bara ut sig. Patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag vet, hans huvud ser helt sjukt ut. Orkade inte göra högra armen, så han fick den bortsprängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts