leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Håll käft med din jävla bortförklaring! Det är sant din apa , och din bil är också ful , Min brorsas e lite snyggare! http://img83.exs.cx/img83/1884/tilltvlingen7rh.png Det är ju årets bortförklaring, varför hålla inne med den. Och om du för en sekund tror att jag var seriös när ja gjorde 242:an så har du nått hjärnfel. Men du vet, jag lät min hund färglägga den, så den vart inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Okej , men jag lät min syrra skriva inne på den när jag skulle gå till köket o dricka lite cola , e du seg eller?Kanske ska reporta dig.. (din hund ritar fult) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nja, vem är seg. Inte är det jag. Ja, min hund är ingen konstnär. Fast jag vet ingen annan hund som ritar bra. Du... både du och din syrra ritar dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ritar bra för o vara i paint iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vem menar du ritar i paint? Du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Aa ritade den bilen i paint ja , jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Okej , men jag lät min syrra skriva inne på den när jag skulle gå till köket o dricka lite cola , e du seg eller?Kanske ska reporta dig.. (din hund ritar fult) Ifall du rapporterar honom tror jag du bara råkar illa ut dusjälv. Det är ju trotts allt du som irrat in dig i din egen mysko lilla historia. Han har ju inget ont gjort. Glömde namnet på di: Är det verkligen du som ritat Combinen? Inte nån från Valve? Den var jäkligt snygg iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det var min syrra som drog in mig i det här :"> aa jag har gjort det bilden den blev lite fulare när jag la svart linje runt den men annars blev reflektionerna konstiga..Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Du har inte gjort evo:n eftersom jag hittade orgianlet ORGINAL: DIN: http://img83.exs.cx/img83/1884/tilltvlingen7rh.png Redigerad 17 februari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Jopp jag har härmat den i paint Kopierade bara lampan och ett av däcken Redigerad 17 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Jopp jag har härmat den i paint Kolla på insidan av rutorna, det är exakt samma färg som på originalet... ägd Redigerad 17 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ne , min bild blev lite mörkare .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Jopp jag har härmat den i paint Kopierade bara lampan och ett av däcken Du har inte härmat den, du har scala ner den o tagit bort bakgrunden du kan ha gjort den mörkare i psp Redigerad 17 februari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jopp jag har härmat den i paint Kopierade bara lampan och ett av däcken Och du vaknade sen eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 @ azomer: Det är nog dags att ge sig nu va? Eller du kanske vill fortsätta.....men ju mer du håller på desto mer knäcker du dig själv. Du måste hålla med om att det är rätt uppenbart att du bara kopierat bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jaha , dom får tro det men jag har inte det! och jag har inte photoshop !För dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jaha , dom får tro det men jag har inte det! och jag har inte photoshop !För dyrt Trial-version.... Visst är det högst möjligt att du har gjort bilden i paint, men lika troligt med den höga kvaliteten som att sorkar kan prata och röka hasch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Sorkar kan prata , på sitt sätt , stoppa upp lite hasch i munnen på en sork o tänd på , då röker den hasch Och den senaste versionen av paint kan man faktiskt göra reflektioner! Redigerad 17 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Sorkar kan prata , på sitt sätt , stoppa upp lite hasch i munnen på en sork o tänd på , då röker den hasch Och den senaste versionen av paint kan man faktiskt göra reflektioner! Seriöst, hur gammal är du? Du vet att personer under 13 år inte får vara här i forumen om de inte var registrerade innan 1 feb - 2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Skiss på Sony Ericssons nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts