xPisc Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Tycker att det blev skitsnyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag testade att färglägga i psp va tycks? Bättre än början till mitt försök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Du ska kunna posta den i jpeg/jpg format... Säker att den inte var för stor då?? OCh jag förtod ej vad du menade Alltså, om jag väljer färgen "röd" i photoshop, så blir det inte samma färg som det är på paltten. Sedan, när jag läögger upp bilden, blir det det. Därför blir alla mina bilder i annorlunda färger än jag tänkt. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/SAMURAJ-LITEN.jpeg Denna tillexempel, egentligen skulle den vara mörkröd, mer åt hudfärg hållet. Och så klantade jag mig och satte opaciteten på endast 50%, så "bakgrunden" syns igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag kan inte se bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Aa den är det , lät min syrra färglägga den ..skulle kolla vad ni tyckte om den Årets bortförklaring 2005! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag kan inte se bilden Skumt. Jag kan sed den med Safari, men inte med FireFox. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...URAJ-LITEN.jpeg länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Skumt. Jag kan sed den med Safari, men inte med FireFox. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...URAJ-LITEN.jpeg länk Jag kan fortfarande inte se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Inte jag heller -, med FireFox, men med Safari och IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Och här är lite färgläggning på GEAS samuraj bild , orkade inte göra mera :"> Aa den är det , lät min syrra färglägga den ..skulle kolla vad ni tyckte om den Det är tur att det fortfarande finns personer som kan få en att skratta! (Eller småle iaf) Inte jag heller -, med FireFox, men med Safari och IE. Kan inte se den med IE! Redigerad 16 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) What the heck... nä nu jävlar ska jag se till att fixa det! EDIT: nähä... det ville inte fixa sig. Skit samma, det var bara en klantigt gjord färgläggning. Redigerad 16 februari, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 He he he he he ... detta kan tolkas som spam men ville bara göra dig uppmärksam på att detta är en onödig ehm... post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 He he he he he ... detta kan tolkas som spam men ville bara göra dig uppmärksam på att detta är en onödig ehm... post! Din eller min? Eller rentav båda? Fan, jag har blivit en spammare (som om jag aldrig varit det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag testade att färglägga i psp va tycks? ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Fick ta två olika foton med camen... Tycks? Helt O.k Men det är totalt fel sminkning på Joey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Din eller min? Eller rentav båda? Fan, jag har blivit en spammare (som om jag aldrig varit det). Menade min, kände för att skriva något men hade inget att skriva men kände mig ändå på något sett tvungen att skriva något... The only alternative..... spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Så jävla vacker bild... :'( OBS! Inte min bild! Jim Lee's! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Volvo 242 Håller på med en Dodge Challenger Edit: Ojski, framhjulet vart lite smalt av sig. Redigerad 17 februari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Håll käft med din jävla bortförklaring! Det är sant din apa , och din bil är också ful , Min brorsas e lite snyggare! http://img83.exs.cx/img83/1884/tilltvlingen7rh.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Håller inte med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Frukta mina skissning skills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts