pottzork Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Japp. min maiden bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Japp. min maiden bild. Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Har på g en skiss på nån sorts munkar med någon sorts benstav eller nåt liknande. Ska titta om jag hittar digitalkameran så jag kan få in den i datorn. Har två bilder på munkarna nu, en när en av dem plockar sönder några stackars slavar from ze hell och en där de bara står och poserar lmao. Tänkte kanske kalla dem Monks of Hell? Ska nog försöka göra lite serier med dem i. Redigerad 13 februari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har på g en skiss på nån sorts munkar med någon sorts benstav eller nåt liknande. Ska titta om jag hittar digitalkameran så jag kan få in den i datorn. Har två bilder på munkarna nu, en när en av dem plockar sönder några stackars slavar from ze hell och en där de bara står och poserar lmao. Tänkte kanske kalla dem Monks of Hell? Ska nog försöka göra lite serier med dem i. För att citera chief wiggum: you are going to see lots of nuns (monks) where your'e going - HELL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Very Well, here it is! Tog några dagar innan jag hittade den förbaskade digital kameran! He he he he. Bilden är ju i varje fall in klar men, visar den ändå hehe. Skiss är bättre än ingenting. I och för sig ett av de sista stegen inom min 'skissning' på den bilden. (Har ju i och för sig nu tagit bort stödlinjer och allt liknande nu.) Hehehe lite suddig bild men får duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Snygg, klar förbättring jämfört med dina tidigare. Fortsätt så, och du är snart.. ja, bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Snygg, klar förbättring jämfört med dina tidigare. Fortsätt så, och du är snart.. ja, bättre. Tihi! Man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Den här har jag gjort i paint , tog en jävla massa tid kan jag säga ! http://img83.exs.cx/img83/1884/tilltvlingen7rh.png Shotmans -05 Och här är lite färgläggning på GEAS samuraj bild , orkade inte göra mera :"> http://img83.exs.cx/img83/9751/samurajfrglgger6jk.png Redigerad 16 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Den här har jag gjort i paint , tog en jävla massa tid kan jag säga ! http://img83.exs.cx/img83/1884/tilltvlingen7rh.png Shotmans -05 Och här är lite färgläggning på GEAS samuraj bild , orkade inte göra mera :"> http://img83.exs.cx/img83/9751/samurajfrglgger6jk.png Får man säga fult? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 :'( Min bild! Förstörd! Allvarligt talat, det är inte alls snygg färgläggning. Ser ut som om du har sprayat med paint. har du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 :'( Min bild! Förstörd! Allvarligt talat, det är inte alls snygg färgläggning. Ser ut som om du har sprayat med paint. har du det? Jo ser i alla fall ut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Aa den är det , lät min syrra färglägga den ..skulle kolla vad ni tyckte om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Och här är lite färgläggning på GEAS samuraj bild , orkade inte göra mera :"> http://img83.exs.cx/img83/9751/samurajfrglgger6jk.png Den där har du ju iof gjort i photoshop... Typ bevis.. Färglade den i photoshop jag med... Edit : förutom att jag har sämrekvalitè Redigerad 16 februari, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Tecken på att killen inte kan färglägga på riktigt, heller inte erkänna det han gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Aa den är det , lät min syrra färglägga den ..skulle kolla vad ni tyckte om den Du sa ju att det var du som hade gjort den. "orkade inte göra mer". java script:emoticon('') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ja det kan man ju säga att han inte står för sin sak. Skylla bort sig på sin 'syrra'... pff. Post #1: Den här har jag gjort i paint , tog en jävla massa tid kan jag säga ! Post #2: Aa den är det , lät min syrra färglägga den ..skulle kolla vad ni tyckte om den Uhm ursäkta mig men du verkar inte ha så långt minne om jag får uttrycka mig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Hehe, färglade den själv i photoshop nu, tog ca 5 min. Dock ser färgerna annorlund ut i photoshop fönstret än de gör i internet förnstret, om ni förstår vad jag menar, så färgerna ser nog ganska skumma ut. EDIT: Nähä, jag kunde inte "posta" den i psd-format. Inte jpg heller, eller jpeg. vad ska jag ta? Redigerad 16 februari, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hehe, färglade den själv i photoshop nu, tog ca 5 min. Dock ser färgerna annorlund ut i photoshop fönstret än de gör i internet förnstret, om ni förstår vad jag menar, så färgerna ser nog ganska skumma ut. EDIT: Nähä, jag kunde inte "posta" den i psd-format. Inte jpg heller, eller jpeg. vad ska jag ta? Du ska kunna posta den i jpeg/jpg format... Säker att den inte var för stor då?? OCh jag förtod ej vad du menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Bilden är antagligen förstor, använd pixas istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Jag testade att färglägga i psp va tycks? Redigerad 16 februari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts