Jump to content

Bilder, både penna och paint.

Conny_S
 Share

Recommended Posts

Har på g en skiss på nån sorts munkar med någon sorts benstav eller nåt liknande. Ska titta om jag hittar digitalkameran så jag kan få in den i datorn. >_<

Har två bilder på munkarna nu, en när en av dem plockar sönder några stackars slavar from ze hell och en där de bara står och poserar lmao. :o

Tänkte kanske kalla dem Monks of Hell? Ska nog försöka göra lite serier med dem i. :P

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har på g en skiss på nån sorts munkar med någon sorts benstav eller nåt liknande. Ska titta om jag hittar digitalkameran så jag kan få in den i datorn. ;)

Har två bilder på munkarna nu, en när en av dem plockar sönder några stackars slavar from ze hell och en där de bara står och poserar lmao. :huh:

Tänkte kanske kalla dem Monks of Hell? Ska nog försöka göra lite serier med dem i. :huh:

För att citera chief wiggum: you are going to see lots of nuns (monks) where your'e going - HELL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Very Well, here it is!

Tog några dagar innan jag hittade den förbaskade digital kameran! He he he he. Bilden är ju i varje fall in klar men, visar den ändå hehe. Skiss är bättre än ingenting. I och för sig ett av de sista stegen inom min 'skissning' på den bilden. (Har ju i och för sig nu tagit bort stödlinjer och allt liknande nu.)

:rolleyes:

Hehehe lite suddig bild men får duga. :D

post-24-1108492393_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det kan man ju säga att han inte står för sin sak.

Skylla bort sig på sin 'syrra'... pff. :P

Post #1:

Den här har jag gjort i paint , tog en jävla massa tid kan jag säga !

Post #2:

Aa den är det , lät min syrra färglägga den ..skulle kolla vad ni tyckte om den

Uhm ursäkta mig men du verkar inte ha så långt minne om jag får uttrycka mig så. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, färglade den själv i photoshop nu, tog ca 5 min. :) Dock ser färgerna annorlund ut i photoshop fönstret än de gör i internet förnstret, om ni förstår vad jag menar, så färgerna ser nog ganska skumma ut.

EDIT: Nähä, jag kunde inte "posta" den i psd-format. Inte jpg heller, eller jpeg. vad ska jag ta?

Redigerad av GEAS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, färglade den själv i photoshop nu, tog ca 5 min. :P Dock ser färgerna annorlund ut i photoshop fönstret än de gör i internet förnstret, om ni förstår vad jag menar, så färgerna ser nog ganska skumma ut.

EDIT: Nähä, jag kunde inte "posta" den i psd-format. Inte jpg heller, eller jpeg. vad ska jag ta?

Du ska kunna posta den i jpeg/jpg format... Säker att den inte var för stor då??

OCh jag förtod ej vad du menade :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor