Conny_S Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Dagens sista för mig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 ...så man måste alltså känna personen någorlunda innan man kritiserar eller påstår något om dens verk? Ne men man behöver ju inte säga att den är kalkylerad innan man vet fakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ehhmmm det är en av de finaste mästerverk jag någonsin skådat Jag tror jag hoppar att lägga in den bilen jag gjorde för några månader sedan Vilken amazonen eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/armar1.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/armar3.JPG Tja, några armar. Studerar musklerna, hur fanken ska man kunna teckna människor om man inte vet var det finns muskler och var det inte finns?.. Förresten, du som gjorde de första teckningarna här - du måste öva på proportioner! De ser konstiga och stela ut, skissa upp en bra bild först, sedan kan du fixa skugga etc. Burne Hogarth - Dynamic Anatomy rekommenderas varmt. Stan Lee - How to draw comics the Marvel way likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ne men man behöver ju inte säga att den är kalkylerad innan man vet fakta Gör du dina bilder genom att räkna eller? Annars ska det vara kalkerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Mars_attack - Om du inte har kalkerta så - Sjukt bra jobbat! Annars - fyfan vad lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 GEAS: snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 GEAS: snyggt Tackar tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ne men man behöver ju inte säga att den är kalkylerad innan man vet fakta ...men om det är det man tror har man rätt att säga det. Visst, han skrev det som ett påstående, men... Själv har jag ingen åsikt varesig den är kalkerad eller ej. Snygga armar GEAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Två stycken väldigt vackra skapelser, skapade av mig och en brud under en extremt tråkig SO-lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Okej, lägger väll upp en bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 En ganska misslyckad gubbe jag gjorde dela för att testa min stålpenna och dels för att.. ja, teckna. Den är inte särdeles bra färglagd heller, lekte bara lie med photoshop. Fan, färgerna blir ju annorlunda än den färg de egentligen är. Alltså - mörkröd i photoshop. Illröd på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Snygga, jo.. jag håller med om att mina gubbar är rätt stela, funderar nästan på att gå i nån konst kurs eller dyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Mars_attack - Om du inte har kalkerta så - Sjukt bra jobbat! Annars - fyfan vad lågt. Tack jag har inte kallkerat som vissa andra tror ingen nämd i glömd geas du är jävligt sjust på att rita människor värkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 En ganska misslyckad gubbe jag gjorde dela för att testa min stålpenna och dels för att.. ja, teckna. Den är inte särdeles bra färglagd heller, lekte bara lie med photoshop. Fan, färgerna blir ju annorlunda än den färg de egentligen är. Alltså - mörkröd i photoshop. Illröd på nätet. Najs muskelgubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Crapish webcam... http://img148.exs.cx/img148/2364/kanin6bd.png http://img13.exs.cx/img13/6445/batcat5sm.png Redigerad 14 januari, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Gjorde precis en rätt konstig gubbe: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Mm... eller hur.. vad heter du?! (i förnamn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Gjorde precis en rätt konstig gubbe: Om du gjort den : Skit grym ! Om du inte gjort den : Lågt som på Glocalnet reklamerna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag heter John, och det är min gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts