GEAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 hehe, efter att jag fick en av burne Hogarth's böcker är hans böcker en av mina största inspirationskällor. Dynamic anatomy heter det förresten, inte dynamic of the body eller vad det nu var du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Damn äntlligen lägger jag upp min första humor-pic! Denna gjorde jag idag efter skolan ska nog sätta upp den på mitt skåp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Här är typ en till som jag invigde mitt nya skiss-häfte med nån söt valp jag hittade på nätet och gjorde om lite Redigerad 10 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Problemet (enligt mig) med dina bilder är att din udd är äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Problemet (enligt mig) med dina bilder är att din udd är äcklig. Så jag gillar mjuka pennor? so what? smaken är som baken... Redigerad 10 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 DELAD! Tuffa skisser, gillade valpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag ger min fot för lite ritskills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag ger min fot för lite ritskills Hit med den då! nej skojjar men jag tyckte din manga-tjej var snygg tecknade manga förut men har fallit för grupptrycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hm, dra till japan så är nog grupptrycket för att teckna/läsa manga aningen större än i Sverige. Nä, fy för manga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Har du nåt emot manga eller? bara för att dom inte sitter o plöjer anatomi-böcker EDIT: ska köpa nåt bläck eller nåt idag Redigerad 10 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Skaffa dig en stålpenna, går fan inte att göra skönare linjer än med en gammal hederlig stålpenna. Dock är de sjukt svårhanterliga, bläcket tar lång tid på sig att torka, och det händer lätt att man droppar stora fläckar på sina bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Haha okej .. ehm var kan man köpa sånt ? och länka helst inte till nån j*kla sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Http://www.pencils-(bläck).com Lite varstans, finns säkert någon konstnärsbutik i närheten. EDIT: Behöver ni inspiration? Kolla på denna thread... http://board.spawn.com/forums/showthread.php?t=97807 Redigerad 10 februari, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/tecknad.JPG (Tagen emd mobilen) lite stor kanske . hade gjort fetskönaste på chris fehn men den är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Minminminminmin gubbegubbegubbbegubbe........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Cool, lite mörk kanske, men de ska nog va så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ja, det ska vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Målat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Uppdaterad Redigerad 12 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts